کمک 5 میلیارد ریالی خیران برای آزادی زندانیان فارس
کد خبر: 4117419
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

کمک 5 میلیارد ریالی خیران برای آزادی زندانیان فارس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از کمک 5 میلیارد ریالی خیران جنوب کشور برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این استان خبر داد.

هشتمین نشست هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدمصطفی بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس امروز، 6 بهمن در هشتمین نشست هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز بر ایجاد اشتغال و درآمدزایی پایدار برای خانواده زندانیان تأکید کرد و خواستار توجه مسئولان به این مسئله شد.

وی ضمن قدردانی از خیرین جنوب کشور گفت: مشارکت ارزشمند این نیکوکاران در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و واریز مبلغ پنج میلیارد ریال به حساب انجمن حمایت برای این امر مهم، ستودنی است و با این عمل خداپسندانه، فرهنگ مساعدت و نوع دوستی را در سطح جامعه ترویج می‌کنند.

بحرینی اضافه کرد: با این مبلغ و سایر مبالغ جمع آوری شده با همت خیران، با تشکیل پرونده برای زندانیان واجد شرایط، زمینه آزادی این زندانیان در دهه مبارک فجر فراهم می‌شود.

 محمود قربانی، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز نیز گفت: با همکاری اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در بحث مشاغل خانگی، اعتباراتی در این حوزه در اختیار زندانیان و خانواده آنان قرار می‌گیرد و سعی براین است مشاغل خانگی توسعه یابد.

انتهای پیام
captcha