مسلمانان پاسخ محکم و قانع‌کننده‌ای به هتاکان خواهند داد
کد خبر: 4117334
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
اسلامی:

مسلمانان پاسخ محکم و قانع‌کننده‌ای به هتاکان خواهند داد

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآن و عترت فارس با تأکید بر اینکه قطعاً دشمن نتیجه هتک حرمت‌ها و توطئه‌های خود را علیه مسلمانان خواهد دید، گفت: مسلمانان جواب محکم و قانع‌کننده‌ای به هتاکان خواهند داد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآن و عترت فارسمحمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآن و عترت فارس در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن محکوم کردن هتاکی به ساحت مقدس قرآن در کشور سوئد گفت: دشمن در تحرکاتی که اخیراً در کشور و همچنین سطح بین‌الملل داشته است، مستقیماً اعتقادات مسلمانان را نشانه گرفته است.

وی اظهار کرد: مردم کشورمان در شرایط بحرانی و اغتشاشات، همت و اراده خود را نشان داده و در مقابل این توطئه دشمنان ایستادند لذا دشمن نتوانست در اغتشاشات اخیر به هدف خود برسد و در نهایت مملکت به آرامش رسید اما تحرکات دشمنان علیه مسلمانان دنیا هیچ‌گاه تمامی ندارد.

اسلامی ضمن محکوم کردن هتک حرمت اعتقادات یک و نیم میلیارد مسلمان دنیا اظهار کرد: این روزها شاهد قرآن‌سوزی و هتک حرمت به ساحت مقدس کتاب آسمانی مسلمانان در کشور سوئد بودیم که این هتک حرمت به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و چنین اقدامات موهومی نشان دهنده اضمحلال دشمن و ضعف ایدئولوژی آن‌ها در برابر مسلمانان است.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآن و عترت فارس با تأکید بر اینکه قطعاً دشمنان نتیجه این هتک حرمت‌ها و توطئه‌های خود را علیه مسلمانان خواهد دید، گفت: دشمن باید بداند که با این اقدامات موهوم نمی‌تواند اعتقادات مسلمانان را به سخره بگیرد و مسلمانان جواب محکم و قانع‌کننده‌ای به هتاکان خواهند داد.

وی با بیان اینکه هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم برای تمام آزادی‌خواهان خوشایند نیست و مذموم است، افزود: در این شرایط انتظار می‌رود که مردم و عموم قرآن‌دوستان حضور میدانی در مقابل چنین توطئه‌ها و هتاکی‌ها داشته باشند و قطعاً جامعه قرآنی فارس هم تجمع و گردهمایی برای محکومیت چنین اقدام موهومی خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha