«گردباد»، «ماهی‌سیاه کوچولو» و «جنگجوی پیروز» روی آنتن می‌روند
کد خبر: 4117250
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
در پایان هفته جاری

«گردباد»، «ماهی‌سیاه کوچولو» و «جنگجوی پیروز» روی آنتن می‌روند

در پایان این هفته چند فیلم‌ ایرانی روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما خواهند رفت. از جمله این آثار می‌توان به؛ «گردباد»، «ماهی سیاه کوچولو» و «جنگجوی پیروز» اشاره کرد.

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «گردباد»، «ماهی‌سیاه کوچولو»، «جنگجوی پیروز»، «مردی که زیاد می‌دانست»، «فرشته‌ها با هم می‌آیند» و... پنجشنبه و جمعه 6 و 7 بهمن از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک

فیلم سینمایی «گردباد» به کارگردانی کامران قدکچیان، پنجشنبه 6 بهمن ساعت 23:15 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: آمریکایی‌ها زباله‌های اتمی را که در یکی از روستاهای خراسان مدفون شده است منفجر می‌کنند. در نتیجه تشعشع رادیو اکتیو ناشی از انفجار چوپان جوانی به بیماری مرموزی مبتلا می‌شود و گوسفندانش نیز می‌میرند. اهالی روستا عبدالله برادر چوپان، و همسر برادرش، را از ترس ابتلاء به همان بیماری وادار به ترک روستا می‌کنند. فرامرز قریبیان، محمد مطیع، جمشید مشایخی، ایرج راد و ثریا حکمت در فیلم سینمایی «گردباد» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی مجید اسماعیلی، جمعه 7 بهمن ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این فیلم در بستر تاریخی دهه شصت و مبارزات چریکی نیروهای چپ در شمال کشور و در قیام آمل روایت می‌شود و درباره یک زن به نام شهرزاد است که معروف به ماهی سیاه کوچولو است و برای انتقام مرگ شوهرش وارد مبارزه شده و حالا با دو شخصیت دیگر آشنا می‌شود و مباحث ایدئولوژیک درباره مبارزه و نقد تفکر چپ و ... میان آنها درمی‌گیرد. در این فیلم سینمایی؛ مریلا زارعی، مصطفی زمانی و همایون ارشادی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«گردباد»، «ماهی‌سیاه کوچولو»، «جنگجوی پیروز» و... روی آنتن می‌رود

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «گذر» به کارگردانی یاسر طالبی، پنج‌شنبه 6 بهمن ساعت 23:40 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: آیت و احمد دو تن از نیروهای انقلابی هستند که مأموریت دارند تا یک چمدان را به منطقه‌ای در شمال ایران ببرند و تحویل دهند. احمد توسط نیروهای ساواک دستگیر می‌شود، ساواک احمد را شکنجه می‌کند اما او جای آیت را لو نمی‌دهد، تا اینکه به سراغ خواهر آیت یعنی هاجر، که همسر احمد است می‌روند و او را در مقابل چشمان احمد می‌زنند. آرش مجیدی، مسعود قهاری، محمد منصوری، امین کاشفی و عباس ابوالحسنی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «پیشواز» به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، جمعه 7 بهمن ساعت 23:50 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. داستان فیلم در مورد پدری است که به همراه همسر و پسر نوجوانش به محل تولدش که روستایی در اطراف کاشان است سفر می کند. او در خلال سفر، برای پسرش از خاطراتی از دوران کودکیش در روستا، که مصادف با روزهای انقلاب و بهمن 1357 است تعریف می کند. بهادر خان، مرد زورگو و بدجنسی است که بسیاری از زنان و بچه های روستا را، در کارگاه قالی بافیش به کار گرفته و به هر بهانه ای از دادن حق و حقوق آنها امتناع می‌ورزد. جعفر دهقان، مهدی میامی، مینا نوروزی، اسماعیل سلطانیان، رامین راستاد، نیلوفر محمودی و مرتضی ضرابی در فیلم تلویزیونی «پیشواز» بازی کرده‌اند.

«گردباد»، «ماهی‌سیاه کوچولو»، «جنگجوی پیروز» و... روی آنتن می‌رود

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «جنگجوی پیروز» به کارگردانی مجتبی راعی، پنجشنبه 6 بهمن ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: گلین خانم، سوگلـی ناصرالدین شاه از توطئه‌های انگلستان و ایادی‌اش با خبر می‌شود و درصدد خنثـی کردن توطئه برمی‌آید. اکبر عبدی، فاطمه گودرزی و فردوس کاویانی در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه پنج سیما

فیلم تلویزیونی «صدای پای من» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، پنجشنبه 6 بهمن ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان آمده است: دانیال در روستایی زندگی می‌کند که قهرمان دو آنجا است او برای نجات دادن یک لاک پشت که شاهین می‌خواهد آن را در زمین‌های مین‌دار باقیمانده از زمان جنگ بیندازد با شاهین یک مسابقه می‌دهد و در نزدیکی محل مین‌دار پایش روی یک مین می‌رود و دانیال یک پایش را از دست می‌دهد. مهران احمدی، فرشته سرابندی و مرتضی زارع بازیگران این فیلم هستند.

«گردباد»، «ماهی‌سیاه کوچولو»، «جنگجوی پیروز» و... روی آنتن می‌رود

شبکه نمایش

فیلم تلویزیونی «ماده 5» به کارگردانی کمال مقدم، پنجشنبه 6 بهمن ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم داستان پسری ۲۰ ساله است که قصد فروش املاک پدرش و مهاجرت به آلمان را دارد که ... رامین راستاد، آتش تقی پور، شهره لرستانی، مهران رجبی، نیوشا مدبر، فرزاد خرمی، مریم عتیبی، محمد جواد سیانکی و سهیل میرحیدری در فیلم تلویزیونی «ماده 5» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مردی که زیاد می‌دانست» به کارگردانی یدالله صمدی، جمعه 7 بهمن ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: کارمند جوانی که از زندگی سخت خود ناراضی است، با پیرمرد مرموز سیاهپوشی ملاقات می‌کند. پیرمرد اظهار می‌دارد که می‌تواند کارمند را به مرادش برساند، با این شرط که در راه صواب گام بردارد. عنایت‌الله شفیعی، شیرین گلکار، مرتضی حاج سید احمدی، جعفر والی، محمد برسوزیان، اصغر زمانی و زنده یاد کیومرث ملک مطیعی در فیلم سینمایی «مردی که زیاد می‌دانست» هنرنمایی کرده‌اند.

«گردباد»، «ماهی‌سیاه کوچولو»، «جنگجوی پیروز» و... روی آنتن می‌رود

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «الله یار و مهرو» به کارگردانی یوزیر زهیرخان» چهار‌شنبه 5 بهمن ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: الله یار پسر بچه ای است که با پدر جنگلبانش زندگی می کند. شبی الله یار با صدایی بیدار شده و به حیاط خانه می رود و متوجه می شود که یک بز کمیاب به نام بز مار خور در یک جعبه در حیاط آن ها افتاده است.

شبکه امید

فیلم تلویزیونی «قدم خیر» به کارگردانی مسعود فرخنده طینت، چهارشنبه 5 بهمن ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد. داستان این فیلم درباره پسربچه ای است که فقط سیزده سال دارد. پدر بزرگ این پسر بچه در آستانه مرگ است و از همه حلالیت می گیرد. او به یاد می آورد که در سی و پنج سال گذشته باعث اتفاقاتی شده است. فریده دریا مج، مجید پتکی، مهرانه به نهاد، میلاد حسین‌پور و علی عیسی پور در فیلم تلویزیونی «قدم خیر» بازی کرد‌ه‌اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی، جمعه 7 بهمن ساعت 18 از شبکه افق پخش خواهد شد. فیلم روایتگر داستان زندگی روحانی جوانی به نام احمد است که با همسرش لیلا زندگی را به سختی و تنگدستی می گذرانند. احمد برای تأمین معاش خانواده، در کنار تحصیل در حوزه، به کار برق کشی ساختمان نیز اشتغال دارد و به همین خاطر بعضا از سوی هم درس هایش نیز مورد شماتت واقع می شود. در همین شرایط، همسرش حامله شده و پس از زایمان آنها صاحب سه فرزند سه قلو می شوند. جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی و الهام کردا در فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می‌آیند» هنرنمایی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha