اجرای نماهنگ «عشق من ایران» در آذربایجان غربی به مناسبت دهه فجر
کد خبر: 4117049
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰

اجرای نماهنگ «عشق من ایران» در آذربایجان غربی به مناسبت دهه فجر

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی از اجرای نماهنگ عشق من ایران در استان به مناسبت نکوداشت دهه مبارک فجر با حضور دانش‌آموزان مقطع ابتدایی خبر داد.

اجرای نماهنگ «عشق من ایران» در آذربایجان غربی به مناسبت دهه فجربه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، امروز 4 بهمن در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی که در سالن جلسات کانون مساجد استان برگزار شد، گفت: جشن‌های بزرگداشت دهه فجر با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنر مساجد، اداره کل آموزش و پرورش باشکوه هرچه‌تمام‌تر برگزار می‌شود.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه برای نکوداشت ایام الله دهه فجر توافق‌هایی با آموزش و پرورش صورت گرفته است، ادامه داد: این تعامل دوجانبه به طور قطع به کیفیت و کمیت برنامه‌ها خواهد افزود و منشا رویدادهای خوبی می‌شود.

رضایی شکل‌گیری تعامل و همکاری بین کانون‌های مساجد و اداره کل آموزش و پرورش استان در طول روزهای پیش‌رو را یک گام بلند برای نوآوری و ابتکارعمل در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی دانست.

وی حضور دانش‌آموزان مدارس مقاطع ابتدایی و مشارکت در اجرای نماهنگ «عشق من ایران» در اجتماع بزرگ دهه هشتادی‌ها را نشان‌دهنده آغاز یک همکاری ارزشمند و دوطرفه دانست و گفت: برای ارتقای کیفی این برنامه باید تلاش کنیم، تا از تجربیات آن برای برنامه‌های بعدی بهره ببریم.

انتهای پیام
captcha