اعلام زمان اجرای نمایش‌های فارس در جشنواره تئاتر فجر
کد خبر: 4117037
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸

اعلام زمان اجرای نمایش‌های فارس در جشنواره تئاتر فجر

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اسامی و زمان اجرای نمایش‌های راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر فجر را اعلام کرد.

سیدرسول موسوی‌نژادیان، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سیدرسول موسوی‌نژادیان، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس امروز، 4 بهمن گفت: برگزاری موفق جشنواره تئاتر استانی فارس و میزبانی خاطره انگیز جشنواره منطقه 4 فجر در شیراز و نیز درخشش بی نظیر هنرمندان این عرصه در جشنواره‌های مختلف، سالی به یادماندنی را برای تئاتر استان فارس رقم زد.

وی با بی­نظیر خواندن دستاوردهای تئاتر استان در سال جاری گفت: امسال علی‌رغم محدودیت‌ها و مشکلاتی که در عرصه فعالیت‌های هنری وجود داشت، هنرمندان هنرهای نمایشی استان با تولید و اجرای آثار ارزشمند و شرکت در جشنواره‌های مختلف ملی، سال متفاوتی را برای استان رقم زدند و با رکوردشکنی، حضور در جشنواره بین­المللی تئاتر فجر را به سالی به یادماندنی برای تئاتر استان بدل کردند.

موسوی‌نژادیان افزود: در سال جاری هر دو نماینده فارس در جشنواره منطقه­ای بوشهر موفق به حضور در جشنواره بین­المللی فجر شدند و سه اثر دیگر با موفقیت در جشنواره‌های ملی و نیز ارسال فیلم اجرای آثار خود به جشنواره تئاتر فجر راه یافتند.

وی با بیان اینکه استان فارس در سال جاری رتبه اول حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را در بین استان­های کشور به دست آورد، اسامی و زمان اجرای نمایش‌های استان فارس را در این جشنواره اعلام کرد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: تئاتر خیابانی بازمانده به کارگردانی مریم دهقانی در اول بهمن ساعت 15 مقابل تالار وحدت و نمایش بیست و سومین جلسه جن­گیری آنه میشل به کارگردانی مسعود احمدی در ساعت 17 همین روز در تالار سایه اجرا شد.

موسوی‌نژادیان ادامه داد: همچنین نمایش اسب قاتلین به کارگردانی سید محمد هاشم­زاده 7 بهمن‌ماه ساعت 18 در تالار استاد سمندریان، نمایش میشوسوزوکی (هاراگیری) به کارگردانی اصغر گروسی در روز 9 بهمن ساعت 17 در تالار سایه و نمایش دانه‌های کال انجیر به کارگردانی سانیا عاجلی 9 بهمن‌ماه در ساعت 18:30 تالار چهارسو اجرا خواهند شد.

انتهای پیام
captcha