جشنواره «فجر انقلاب» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4117032
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

جشنواره «فجر انقلاب» در کردستان برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان با اشاره به برنامه‌های اجرایی دهه فجر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد گفت: جشنواره «فجر انقلاب» در کانون‌های مساجد کردستان برگزار می‌شود.

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان هر ساله در راستای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی را در سطح مساجد استان کردستان اجرا می‌کند.

وی از برگزاری جشنواره «فجر انقلاب» در کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان خبر داد و گفت: جشنواره فجر انقلاب به صورت مسابقه‌ای برای اعضای کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان با اشاره به برگزاری این جشنواره در پنج بخش فرهنگی بیان کرد: برنامه‌های «فجرانه»، «حرف حساب»، «سهم من» «مترسک‌ها» و کتابخوانی «چُغُک» از بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره بوده است.

وی در ادامه گفت: در بخش فجرانه شرکت‌کنندگان باید محله پیرامون مسجد خود را به مناسبت دهه فجر آذین‌بندی کنند و تصاویر آن را به ستاد کانون‌های مساجد استان ارسال کنند.

کیامهر افزود: مهلت ارسال آثار برنامه «فجرانه» تا ۱۰ بهمن‌ماه بوده است که در پایان به زیباترین، نوجوانانه‌ترین و کم‌هزینه‌ترین طرح‌ها جوایز اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بخش «حرف حساب» نیز مربوط به روز راهپیمایی بوده است، ادامه داد: شرکت‌کنندگان باید پلاکارد و یا پوستر با محتوای شعار برای راهپیمایی تهیه کنند و تصاویر آن را برای ستاد کانون‌های مساجد استان ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان اظهار کرد: در بخش «سهم من» شرکت‌کنندگان با موبایل خود یک ویدیو یک دقیقه‌ای ضبط کرده که در آن یکی از دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف را توضیح داده و معرفی می‌کنند. و با استفاده از جمله #سهم_من به نقش خود در رشد ایران اسلامی در جایگاه‌های درس خواندن، صرفه‌جویی و هر مورد دیگری اشاره می‌کنند.

وی مهلت ارسال آثار بخش مترسک‌ها را ۲۲ بهمن ذکر کرد و افزود: در بخش مترسک‌ها، شرکت‌کنندگان نمادهایی به صورت مترسک از دشمنان انقلاب اسلامی باید بسازند و در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن آن را به آتش بکشند و تصاویر مراحل ساخت مترسک و آتش زدن آن را برای ستاد ارسال کنند.

کیامهر به بخش کتابخوانی «چُغُک» اشاره کرد و گفت: آخرین بخش این جشنواره کتابخوانی چُغُک بوده که نوجوانان ۱۳ تا ۱۹ ساله می توانند در این بخش شرکت کنند.

وی در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان برای ارسال آثار و ارتباط با ستاد از طریق آدرس شنونوری @shnoori61 و یا شماره‌های 09181710282 و 33283859 ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام
captcha