اجرای ویژه برنامه‌های قرآنی بانوان با مشارکت هیئت اندیشه‌ورز قرآنی کرمانشاه
کد خبر: 4116949
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
در ایام‌الله دهه مبارک فجر؛

اجرای ویژه برنامه‌های قرآنی بانوان با مشارکت هیئت اندیشه‌ورز قرآنی کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: ویژه برنامه‌های قرآنی بانوان در ایام دهه فجر در کرمانشاه با همکاری هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام قوره‌جیلی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه

حجت‌الاسلام ابوذر قوره‌جیلی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به ویژه برنامه‌های قرآنی دهه فجر اجرایی از سوی این اداره، اظهار کرد: محافل انس با قرآن در سطح شهر کرمانشاه طی ایام دهه مبارک فجر با محوریت مساجد برگزار خواهد شد همچنین نمایشگاه‌های عکس با موضوع «قرآن، امام و امت و انقلاب اسلامی» برپا می‌شود.

وی به اجرای گروه‌های تواشیح اشاره کرد و افزود: اجرای گروه‌های تواشیح ویژه گروه‌های کودک و نوجوان در دستور کار اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی قرار دارد که با همکاری مؤسسات قرآن و عترت کرمانشاه انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام قوره‌جیلی تصریح کرد: برپایی جشنواره‌های قرآنی کودک و نوجوان و برگزاری مسابقات قرآنی در رده‌های سنی مختلف از دیگر برنامه‌های این ایام است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه به فضاسازی و نصب پرچم ایران توسط مؤسسات قرآنی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: فراخوان مسابقه حفظ سوره مبارکه کوثر آماده شده و به زودی در استان اعلام می‌شود. فراخوان پویش‌های ختم قرآن به نیت هدیه به ارواح پاک و مطهر شهدا و امام راحل در کرمانشاه اعلام می‌شود.

وی به برنامه‌ریزی این اداره قرآنی برای اجرای ویژه برنامه‌های قرآنی بانوان اشاره کرد و افزود: مسئول برنامه‌ریزی و اجرای ویژه برنامه‌های قرآنی بانوان در کرمانشاه هیئت اندیشه‌ورز قرآنی بانوان خواهد بود که برای هماهنگی و اعلام برنامه‌های این هیئت طی هفته جاری جلسه‌ای برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha