هتاکی به قرآن نتیجه‌ای جز ذلت و شکست دشمن ندارد
کد خبر: 4116923
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
امیدواری:

هتاکی به قرآن نتیجه‌ای جز ذلت و شکست دشمن ندارد

دستیار استاندار فارس در امور قرآنی ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن در سوئد گفت: این حرکت که نشان از جهالت دنیای غرب دارد، نتیجه‌ای جز ذلت و شکست دشمنان واقعی اسلام به همراه نخواهد داشت.

عطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنیعطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنی، در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد گفت: جامعه قرآنی استان فارس همانند دیگر ارادتمندان و دلدادگان آیات نورانی قرآن کریم در سراسر کشور و اقصی نقاط جهان، این حرکت بی‌شرمانه و خصمانه دشمنان همیشگی اسلام به ساحت مقدس قرآن را محکوم می‌کنند و اعلام می‌دارند که طبق نص صریح قرآن کریم خداوند تبارک و تعالی حافظ و ناصر قرآن و قرآنیان خواهد بود.

وی افزود: این حرکت دشمنانه که نشان از جهالت دنیای تمدن‌گرایانه غرب دارد، نتیجه‌ای جز ذلت و شکست دشمنان واقعی اسلام به همراه نخواهد داشت.

امیدواری تصریح کرد: چنانچه به حمد الهی مسلمانان و آزادگان عالم نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سراسر جهان با حضور و برپایی تجمعات و گردهمایی‌ها و راهپیمایی‌ها پاسخ صریح و دشمن‌شکنانه‌ای به این جماعت داده‌اند.

دستیار استاندار فارس در امور قرآنی یادآور شد: به یاری خدا با ظهور و تعجیل در فرج حضرت بقیةالله(عج) مهر ابطال بر تصمیمات دشمن‌مآبانه بلاد کفر زده خواهد شد و ظهور آن حضرت التیامی بر درد غربت مسلمانان جهان به ویژه جامعه تشیع خواهد بود.

وی با بیان اینکه جامعه قرآنی و مسلمانان این بی‌احترامی‌ها را به صورت گسترده محکوم می‌کنند، گفت: یکی از پیشنهادات اساسی در این زمینه برپایی راهپیمایی و تجمع اعتراض‌آمیز در محکومیت این اقدام شنیع است که معمولاً چنین مراسمی با حضور علمای دینی و مراجع عظام تقلید در نقاط مختلف کشور برپا می‌شود.

امیدواری ادامه داد: قطعاً در استان فارس هم راهپیمایی یا تجمع اعتراض‌آمیز در محکومیت این اقدام خصمانه برپا شده و از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد تا افکار مغرضی که سعی در آسیب رساندن به اعتقادات مسلمانان به ویژه قرآن کریم دارند، نظاره‌گر چنین تجمعات و خروش مسلمانان علیه اقدامات شنیعشان باشند.

انتهای پیام
captcha