اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده‌ شهدای زنجانی در دهه فجر
کد خبر: 4116891
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده‌ شهدای زنجانی در دهه فجر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اجرای ۴۴ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در حوزه کمیته ایثارگران استان خبر داد و گفت: اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده‌های شهدا بخشی از این برنامه‌ها است.

خانواده‌ شهدا

به گزارش ایکنا از زنجان، امیرعلی نیک‌بخش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، ظهر امروز ۴ بهمن‌ماه در جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر با اشاره به اینکه ۲۹ شهید و ۸۵ ایثارگر زنجان در دوران انقلاب تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شده است، اظهار کرد: مردمی بودن و حضور خانواده‌ها در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر از مهم‌ترین تاکیدات در این ایام است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در این ۴۴ سال فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، گفت: مردم ایران همواره برای اقتدار انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف از جان مایه گذاشتند و این انقلاب با حمایت مردم و رهبری مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب همواره در پی براندازی جمهوری اسلامی بودند و در این مسیر افراد و شخصیت‌های مهمی را شهید کردند، ادامه داد: دشمنان انقلاب فکر می‌کردند با شهادت این عزیزان می‌توانند این حرکات انقلاب اسلامی را تضعیف کنند. اگر بخواهیم با عزت، استقلال و آزادی زندگی کنیم باید این مسیر را ادامه دهیم و در مقابل حرکات خصمانه دشمنان ایستادگی کنیم.

نیک‌بخش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش‌بینی ۴۴ عنوان برنامه به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، گفت: این برنامه‌ها با دیدار مسئولان دستگاه‌ها با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان، گلباران مزار شهدا و بیعت با شهدای انقلاب آغاز و با اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha