شورای فرهنگ عمومی شهرستان طارم برگزار شد
کد خبر: 4116857
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

شورای فرهنگ عمومی شهرستان طارم برگزار شد

جلسه شورای فرهنگ عمومی طارم با حضور امام جمعه این شهرستان صبح امروز ۴ بهمن برگزار شد.

امام جمعه طارم

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی منصوری، امام‌جمعه طارم، صبح امروز ۴ بهمن در شورای فرهنگ عمومی شهرستان طارم، بر ضرورت ضمانت اجرایی مصوبات شورای فرهنگ عمومی تاکید کرده و خواستار اجرای این مصوبات به بهترین شکل شد.

وی ادامه داد: دهه مبارک فجر از الطاف الهی برای جهان اسلام و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی است و از اینرو در این ایام باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین تلاش شود.

منصوری با یادآوری اینکه کشور ایران علیرغم همه هجمه‌ها و تحریم‌های ظالمانه در مسیر پیشرفت گام‌های محکمی برمی‌دارد، گفت: این امر دشمنان ما را به شدت عصبانی کرده است و دست به هر کاری می‌زنند تا این روند متوقف شود و اقتدار و امنیت نظام اسلامی را خدشه‌دار کنند.

امام‌جمعه طارم خاطرنشان کرد: دشمن جنگ ترکیبی تمام عیاری را علیه ایران و با بهانه‌های مختلف برنامه‌ریزی کرده است که با قدرت الهی و تدابیر هوشمندانه رهبر حکیم و فرزانه، همچون مثل دفعات قبل خنثی شد.

رضا انبارلو فرماندار شهرستان طارم نیز در سخنانی به بحث اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی بیشتر تاکیدشان روی نقاط فرهنگی مثبت و تاثیر‌گذار در کشور است و با این اوصاف برنامه‌ریزی آنها به سمت و سوی نسل جوان جامعه به خصوص دانشجویان و دانش‌آموزان بود تا با استفاده از این جوانان بتوانند به اهداف خود برسند.

وی افزود: هر اندازه این نسل از اهداف انقلاب فاصله بگیرد راه را برای ورود دشمنان قسم‌خورده نظام هموار خواهد کرد که این امر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را در بین مردم به خصوص نسل جوان ضرورت می‌بخشد.

انتهای پیام
captcha