ثبت‌نام مسابقات قرآن «شکوفه‌های احمدی» آغاز شد
کد خبر: 4116579
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
در شیراز

ثبت‌نام مسابقات قرآن «شکوفه‌های احمدی» آغاز شد

مدیر دارالقرآن آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از آغاز ثبت‌نام نهمین دوره مسابقات قرآن «شکوفه‌های احمدی» ویژه کودکان 4 تا 6 سال در شیراز خبر داد.

«شکوفه‌های احمدی»، حرم شاهچراغ(ع)بهنام جعفری، مدیر دارالقرآن حرم شاهچراغ(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه این مرکز در طول سال برنامه‌های متنوع قرآنی را برگزار می‌کند، گفت: یکی از این برنامه‌ها برپایی مسابقات قرآن ویژه کودکان و نونهالان است.

وی افزود: امسال به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر، نهمین دوره مسابقات قرآن «شکوفه‌های احمدی» ویژه کودکان 4 تا 6 سال در این مرکز برگزار خواهد شد که ثبت‌نام آن از اول بهمن‌ماه آغاز شده و تا 12 بهمن ادامه خواهد داشت.

جعفری با بیان اینکه این مسابقات ویژه عموم کودکان و نونهالان شهر مقدس شیراز برگزار خواهد شد، افزود: کودکان متولد اول مهر 1395 تا 31 شهریورماه سال 1397 مجاز به شرکت در این دوره از مسابقات هستند.

مدیر دارالقرآن آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) یادآور شد: به تمام شرکت‌کنندگان در این مسابقات یک هدیه عمومی شامل لوح تقدیر و هدیه تبرکی آستان مقدس و به نفرات برگزیده هر رشته نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های حفظ 12 سوره قرآن و حفظ 24 سوره قرآن کریم برگزار می‌شود، گفت: ثبت‌نام در این مسابقات تنها از طریق پایگاه اینترنتی حرم مطهر به نشانی shahecheragh.ir/shekoofeha  امکان‌پذیر است.

جعفری یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با شماره‌های ۳۲۲۲۵۰۰۴ و ۳۲۱۳۱۲۴۳ تماس حاصل کنند.

مدیر دارالقرآن آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در ادامه سخنان خود به برگزاری دوره آموزشی قرائت قرآن ویژه دختران و پسران 8 تا 15 سال در این حرم اشاره کرد و گفت: این دوره با عنوان «فرزندان قرآنی، مکتب سلیمانی» با همکاری دستگاه‌ها و نهادها و مؤسسات قرآنی برپا می‌شود.

وی آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره را 5 بهمن و زمان آغاز طرح را 6 بهمن‌ماه جاری اعلام کرد و افزود: در قالب اجرای این طرح جلسات آموزشی استعدادیابی قرآن‌آموزان دانش‌آموز با تدریس اساتید توانمند بانو و آقا در حوزه آموزش قرائت قرآن کریم به دانش‌آموزان، به‌صورت حضوری و در قالب ۵ جلسه آموزشی یک ساعته در روزهای پنج‌شنبه صبح در بازه زمانی ۶ لغایت ۲۷ بهمن سال جاری در این حرم مطهر برگزار می‌شوند.

جعفری در پایان گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و اطلاع از کیفیت برگزاری طرح می‌توانند به دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) مراجعه و یا با متصدی ثبت‌نام از طریق شماره ۰۹۱۷۶۰۳۳۵۶۸  تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha