یازدهمین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان زنجان برگزار شد
کد خبر: 4116560
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

یازدهمین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان زنجان برگزار شد

یازدهمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان زنجان در سال‌جاری با محوریت راهکارهای اجرایی تسلط حافظ قرآن‌کریم به تجوید، صوت و لحن و مفاهیم قرآنی برگزار شد.

هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، یازدهمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان زنجان در سال‌جاری، صبح امروز ۳ بهمن با حضور اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد.

در این جلسه معصومه کریمی رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان زنجان، ابتدا در خصوص تشکیل هیئت قرآنی و اقدامات صورت گرفته گزارشی به اعضای هیئت ارائه و تاکید کرد: با توجه به اینکه ایام الله دهه فجر و ماه رجب نیز در پیش‌رو است باید تصمیماتی در خصوص اجرای برنامه‌ها در این ایام خاص انجام شده و برنامه‌ریزی شود.

وی ضمن قدردانی از حضور گرم و پر شور اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان زنجان، گفت: با توجه به اینکه عنوان موضوع جلسه بعد در مورد راهکارهای اجرایی تسلط حافظ قرآن‌کریم به تجوید، صوت و لحن و مفاهیم قرآنی خواهد بود علاوه بر فعالان حوزه حفظ جامعه‌القرآن، معلمان و ممتحنان حوزه حفظ قرآن نیز در جلسه دعوت خواهند شد.

کریمی تاکید کرد: سکینه مرادلو و رقیه مرادلو از حافظان و معلمان حفظ از مهمانان ویژه جلسه بعدی هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی خواهند بود.

این فعال فرهنگی افزود: اگر اعضا نیز پیشنهادی در خصوص دعوت افراد دیگر یا مدیران موسسات فعال در حوزه حفظ دارند معرفی کنند تا به جلسه دعوت شوند.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان زنجان تاکید کرد: عدم تسلط حافظان به تجوید و صوت و لحن مختص موسسه خاصی نیست و در اکثر مراکزی که در حوزه حفظ فعالیت دارند، این مشکل وجود دارد.

انتهای پیام
captcha