سپاه در تمام جبهه‌ها برای اقتدار و سربلندی کشور جهاد می‌کند
کد خبر: 4116454
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
طاهری:

سپاه در تمام جبهه‌ها برای اقتدار و سربلندی کشور جهاد می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ضمن محکوم کردن پیشنهاد اخیر اتحادیه اروپا گفت: سپاه همان سازمانی است كه در حوادث گوناگون و طوفان‌های سهمگینی كه دشمنان انقلاب اسلامی در خفا و آشكار به نبرد علیه دشمنان این انقلاب خونبار در همه جبهه‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی پرداخته تا امنیت و اقتدار و سربلندی را برای ایران حفظ و توسعه دهد.

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز عصر امروز، 2 بهمن در نطق پیش از دستور جلسه علنی این شورا گفت: در روزهای اخیر اتحادیه ننگین اروپا كه نام این قاره یادآور خونین‌ترین جنگ‌های عالم و در رهبری آن اتحادیه دولت آلمان كه یادآور قصی‌القلب‌ترین ارتش جهان بوده‌اند، سازمان پر هیبت و عزیز سپاه را كه مجسمه ایمان و تدین است را به خیال خام خود به سخره گرفته، آن را سازمانی تروریستی خواندند.

وی افزود: اروپا بهتر است قبل از این همه دغل‌كاری و اظهار سرسپردگی به آمریكای جنایتكار و رژیم صهیونیستی چشم خود را به روی آنچه در فلسطین و میانمار و سایر ملت‌های مظلوم جهان باز كند و قبل از اهدای جوایز صلح نوبل به دردنده خویان كمی به واقعیت‌های عالم و تاریخ بنگرد.

طاهری بیان کرد: چه خون‌های پاك شهدای سپاه و بسیج كه در اقصی نقاط عالم بر زمین ریخته شد تا امروز ما شاهد قدرت، امنیت و صلابت برای میهن عزیز و انقلاب اسلامیمان باشیم. آن‌ها كه در اوج مظلومیت سفری ابدی را از خاك به افلاك به نرد عشق باختند تا مردم این سرزمین این مام میهن در اوج اقتدار بماند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: سپاه همان سازمانی است كه در حوادث گوناگون و طوفان‌های سهمگینی كه دشمنان انقلاب اسلامی از اولین لحظات این مولود گرانبها - كه میراث خون مطهر شهدای عزیزی است كه در اوج خفقان، به ظلم ظالمان 2500 ساله‌ پادشاهی و طاغوت پهلوی خاتمه دادند - تا به امروز در خفا و آشكار به نبرد علیه دشمنان این انقلاب خونبار در همه جبهه‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی پرداخته تا امنیت و اقتدار و سربلندی را برای سرزمین مادری مان حفظ و توسعه دهد.

وی تأکید کرد: ملت قهرمان ایران شاهد تلاش‌های جهادی سپاه و بسیج عزیز در فعالیت‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر كمك به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان، تلاش برای سازندگی در مناطق محروم شهرها و روستاها تا دورترین نقاط میهن عزیز اسلامیمان، بوده است. تلاش‌هایی كه كلمه ایثار را در برابر عظمت اقدامات آن‌ها كوچك كرده است.

طاهری گفت: تلاش‌های علمی، فرهنگی و هنری سپاه اكنون به زیربنای اقدامات همه دستگاه‌های مرتبط نظام در این خصوص تبدیل شده‌اند و این‌ها همه اثبات نقش بی‌بدیل و بی مثال سپاه در صحنه‌های فرهنگی و هنر انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه جا دارد از اتحادیه ننگین اروپا سؤال شود، افزود: آیا تعداد 100 جنگی كه در یك‌صد سال اخیر صرفاً توسط ارتش تروریستی آمریكا بر اهل عالم تحمیل كرده و حاصلی جز ویرانی و خونریزی نداشته است را هم دیده است. آیا جمهوری اسلامی ایران در یكصد سال اخیر آغازگر جنگی بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: اتحادیه كذایی فقط به یك سؤال ما جواب دهد. آیا 12 ناو هواپیمابر عظیم آن هم فقط برای یك ارتش برای دفاع از یك كشور ساخته شده كه با هیچ كشوری دارای مرز آبی مشترك نیست؟ آیا می‌دانید كه هر ناو هواپیمابر گاهی تا 10 میلیارد دلار ساخته شده و با حدود 3500 خدمه، توانایی حمل بیش از 90 فروند هواپیمای جنگی را دارد و برای بیش از سه سال بدون سوختگیری با موتورخانه اتمی در آب‌های آزاد جهان قادر به تردد است و آیا این همه قوا برای دفاع از تنها یك كشور ساخته شده یا در مقابل برای دفاع از یك ایدئولوژی است كه همان مكتب استكبار جهانی است.

طاهری خطاب به جوانان تأکید کرد: استكبار جهانی وهم نیست، حقیقتی محض و تلخ است كه فقط دولت‌های مرعوب عالم تحت سیطره‌ آن هستند و ما تنها یك جرم داریم و آن این است كه می‌خواهیم مستقل بمانیم. با ما در احترام متقابل سخن بگویند و ملت و كشور ما را پست و تحت سلطه ندانند. شب هنگام مانند دزدان در كویرلوت جنازه ی سربازان و آهن پاره‌هایشان را جا نگذارند و هواپیمای پر از مسافر ما را به قعر آب‌های نیلگون خلیج فارس ساقط نكنند و به فرمانده جنایتكارشان مدال افتخار بر این ددمنشی بی انتها ندهند. دولت ما را به كودتا ساقط نكنند و از آن حتی شرم هم نكنند و یا با بزدلی و نابخردی ملت ما را تروریست نخوانند.

وی گفت: از ارتش تروریستی كه عالی‌ترین شخصیت‌های سیاسی دولت مستكبر آمریكا، خود رسما اعتراف به خلق داعش کرده  است بپرسید، با 5000 نیرو در عراق چه می‌كنید، چرا در سوریه چرا 5000 نیروی نظامی مستقر كرده‌اید و مانند دزدان سرگردنه اتوبان بصره، تنف دمشق را بسته‌اید، 14000 نفر نیروی مستقر در افغانستان. بزرگترین پایگاه نظامی خارج از كشور خود را در قطر با حدود 13000 نظامی مستقر كرده‌اید كه چه شود و ایضا در بحرین با 7000 نفر نیرو، آیا اینجا هم سرگردنه‌ای دیگر است، آیا خلیج فارس آب‌های سرزمین آمریكاست ؟ 13000 نفر سرباز در كویت مستقر كرده‌ای كه چه شود. در امارات 5000 نفر سرباز آمریكایی مستقر شده و همه این‌ها را از پول و ثروت همین كشورها دزدی می‌كنید.

طاهری با بیان اینکه اگر این‌ها مشی تروریست بودن و مشی خوی استكباری نیست، پس چیست، گفت: این موارد چه ربطی به دفاع از تمامیت ارضی كشور آمریكا دارد . حالا كه ابزار رسانه عالم و به ناحق و آن هم به واسطه خوی استكباری  دستشان است همه چیز را وارونه جلوه می‌دهند. الله اكبر از این همه وقاحت و دریدگی.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: به تاسی از فرمانده و سپهسالار جبهه مقاومت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز به شما می‌گوییم، آقای بایدن قمارباز و ای همه مستكبران عالم، گوش‌های بسته‌تان را بازكنید، روز خوشی را نخواهید دید و جوانان روئین‌تن حزب‌الله از اقصی نقاط عالم از آنجا كه فكرش را هم نمی‌كنید بر شما خواهند تاخت و دودمان ظلم‌تان را بر باد خواهند داد. 

وی بیان کرد: قسم به نفس‌هایی كه به شماره افتاده‌اند تا بر شما بتازند، قسم بر دندان‌هایی كه از خشم برهم فشرده شده‌اند تا گلویتان را از هم پاره كند، قسم برانگشتانی كه بر ماشه در ارتفاعات پوشیده از برف و بیابان‌های تفدیده از گرما خشك مانده‌اند، قسم بر جماران كه در آب‌های بین‌المللی می‌تازد، قسم به كوثر كه آسمان آبی را برای درهم كوبیدن شما می‌شكافد، قسم به ذوالفقار كه شنی‌هایش آماده‌ تازش مانده‌اند، قسم بر شهاب، عماد و خیبر آن زمان كه پایان 7 دقیقه را در كلمات بیت آخر تازش بیرحمانه‌ خود می‌سرایند، قسم به یورش بی انتهای هزاران پرنده شاهد كه هركدام نقطه دقیق هدف خود را از اكنون می‌دانند، قسم به رستم های دلیر ایران زمین با دل‌هایی مملو از ایمان و اراده كه هنوز پنجه در پنجه آن‌ها نیافكندید تا پهلوان پنبه‌های پوشك پوش خود را باز شناسید. لختی به آسمان لاجوردی خلیج همیشه فارس كه بنگرید سقوط گران‌ترین و پنهانكارترین پهپادتان كه قله فناوری تان بود را بازیابید تا فقط اندكی بر این زور بازو علم و اطلاع یابید.

طاهری اضافه کرد: یاد كنید از 13 غرشی كه در عین‌الاسد همه تان را ویران كرد و حتی جرات نكردید كه یك گلوله بر این خاك بیافكنید . همه زور جنگی‌تان و تدابیر جنگ اقتصادی و روانی‌تان كه هنوز نتوانسته بازوی خرس شرق را بخواباند، چطور به خواب زورآزمایی با شیر خفتهِ در بیشه‌ ایران زمین افتاده‌اید.

رئیس شورای اسلامی اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: دنیای استكباری مستكبران عالم ، به ظاهر بزرگ، اما در معنا چقدر حقیر و پست است كه قاتلین  17000 شهید مظلوم ایران عزیز كه در بین آن‌ها زنان و كودكان بیگناه نیز وجود دارند یعنی همان سازمان تروریستی منافقین خلق را مبرا از هر گونه خونریزی سفاكانه و كشتار بیرحمانه دانسته و سپاه عزیز كه علمدار دفاع از ملت مظلوم ایران و محور مقاومت منطقه است را تروریست می‌خواند. ننگ و نفرین ابدی بر همه مستكبران و ظالمین عالم كه خود تروریست زاده و تروریست پروررند.

وی ضمن قدردانی از تمام جانفشانی‌های پاسداران و بسیجیان گفت: سپاه به امضای خونین شهدای مظلومش كه سرآمد آن‌ها در استان پهناور فارس، سیدالشهدای محورمقاومت شهید علمدار و بی سر، حاج عبدالله اسكندری بوده است، سازمانی رسمی و جزو لاینفك نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده، هست و خواهد بود و مشروعیت خود را از قانون اساسی كه میثاق ملت با شهدای به خون خفته انقلاب اسلامی است، دارد و قطعنامه اتحادیه اروپا در نظر ملت ایران كه خلاف تمام قوانین و پروتكل‌های بین‌المللی است، محكوم است.

انتهای پیام
captcha