حرم شاهچراغ(ع) خادم افتخاری می‌پذیرد
کد خبر: 4116445
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

حرم شاهچراغ(ع) خادم افتخاری می‌پذیرد

ثبت‌نام متقاضیان خادم افتخاری حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) طی روزهای اول تا 4 بهمن‌ماه جاری انجام می‌شود.

حرم شاهچراغ(ع)، خادم افتخاریبه گزارش ایکنا از فارس، حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) از بین متقاضیان بانو و آقا از نقاط مختلف کشورمان خادم افتخاری می‌پذیرد.

ثبت‌نام خادمان افتخاری در دو بخش بانوان و آقایان از روز شنبه، اول بهمن‌ماه جاری آغاز شده و تا روز سه‌شنبه، 4 بهمن‌ماه جاری ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام خادمان آقا در دو بخش بزرگسال و نوجوان انجام می‌شود که خادم بزرگسال شامل رده سنی 18 تا 50 سال و خادم نوجوان شامل رده سنی 12 تا 18 سال است که برای خادمان بزرگسال حداقل مدرک تحصیلی دیپلم بوده و برخورداری از سلامت جسم و روان نیز برای هر دو بخش الزامی است.

ثبت خادمان بانو نیز در سه رده انجام می‌شود؛ رده سنی بزرگسال شامل سنین 22 تا 50 سال، خادم نماز شامل سنین 18 تا 22 سال و خادم نوجوان شامل سنین 12 تا 18 سال است که برای خادمان بزرگسال و نماز حداقل مدرک تحصیلی دیپلم است. ضمن اینکه بانوان متقاضی باید دارای پوشش برتر (چادر) و برخورداری از سلامت جسم و روان بوده و عدم وجود هر گونه آرایش دائم و موقتی باشند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به دفاتر جذب و آموزش خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) مراجعه کنند یا اینکه متقاضیان آقا به شماره 07132131288 و بانوان نیز به شماره 07132131289 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha