15 دوره تربیت متخصص قرآنی در البرز برگزار شد
کد خبر: 4116308
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
از ابتدای سال

15 دوره تربیت متخصص قرآنی در البرز برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵ دوره تربیت کادر متخصص قرآنی در استان برگزار شده است.

جواد ملازاده رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای اهمیت انس و الفت با قرآن و آموزه‌های دینی، اظهار کرد: ۱۵ دوره تربیت کادر متخصص قرآنی در ۹ ماهه امسال در استان البرز برگزار شده است.

این مسئول گفت: در کنار برگزاری دوره تربیت کادر متخصص قرآنی چندین دوره تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن کریم هم در این استان برگزار شده است.

وی برگزاری دوره‌های تربیت معلم مفاهیم، آموزشیار روخوانی و روانخوانی، تربیت مربی روخوانی و روانخوانی، آشنایی و انس کودک با قرآن و توانمندسازی مربیان پیش‌دبستانی قرآنی را از دیگر دوره‌های آموزشی بیان کرد که از ابتدای سال به همت اداره کل تبلیغات اسلامی البرز برگزار شده است و افزود: در این دوره‌های آموزشی بیش از ۳۵۰ نفر از علاقه‌مندان برای فراگیری امور قرآنی در شهرستان‌های مختلف استان حضور پیدا کردند.

وی در پایان یادآور شد: باتوجه به دوره‌های برگزار شده در حال حاضر بیش از شش هزار کادر متخصص در البرز گواهینامه قرآنی دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha