برگزاری کارگاه آموزشی «اعطای کارگزاری مجازی بیمه اجتماعی در اتحادیه‌های استانی»
کد خبر: 4116167
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

برگزاری کارگاه آموزشی «اعطای کارگزاری مجازی بیمه اجتماعی در اتحادیه‌های استانی»

کارگاه آموزشی «اعطای کارگزاری مجازی بیمه اجتماعی در اتحادیه‌های قرآنی استان‌ها» صبح فردا، دوم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، کارگاه آموزشی «اعطای کارگزاری مجازی بیمه اجتماعی در اتحادیه‌های قرآنی استان‌ها» صبح فردا، دوم بهمن‌ماه با توجه به درخواست‌های مکرر و پس از پیگیری به عمل آمده از سوی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر برگزار می‌شود.

این کارگاه از سوی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت به صورت حضوری و با دعوت از 15 استان و افراد معرفی شده با تدریس کارشناس مدعو از صندوق بیمه اجتماعی ویژه اتحادیه‌های استانی که شرایط لازم را برای پیگیری بیمه معلمان قرآنی دارند، برپا خواهد شد.

این کارگاه، یکشنبه، دوم بهمن‌ماه از ساعت 8 تا 13 در ساختمان شماره دو ستاد کشوری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر واقع در میدان هفتم تیر، ابتدای خیابان بهار شیراز، روبه‌روی اداره پست برپا می‌شود. همچنین متقاضیان درصورت داشتن هرگونه سؤال می‌توانند با شماره 09198179690 تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، واحد بیمه اجتماعی را با رویکرد تسهیل در پاسخگویی به سؤالات و مشکلات متقاضیان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر وابسته به وزارت رفاه و تأمین اجتماعی‌ در اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت راه‌اندازی شده است.

معلمان قرآن می‌توانند به دو طریق تماس با شماره ۰۲۱۸۸۹۳۵۲۱۰ و ارسال پیام به ادمین کانال بیمه معلمان قرآنی در ایتا به نشانی Batiyeh با این واحد مرتبط باشند.

انتهای پیام
captcha