اعلام فراخوان دوره توانمندسازی «ماه» در کرمانشاه
کد خبر: 4116113
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
ویژه هیئت‌های مذهبی؛

اعلام فراخوان دوره توانمندسازی «ماه» در کرمانشاه

دوره توانمندسازی «ماه» از سوی سازمان هیئت‌ها و تشکل‌های دینی برای معرفت و مهارت‌افزایی هیئت‌ها و تشکل‌های دینی در آوردگاه تمدنی برگزار می‌شود، فراخوان حضور در این دوره ویژه هئیت‌های مذهبی کرمانشاه اعلام شد.

فراخوان دوره توانمندسازی «ماه» در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، دوره توانمندسازی «ماه» از سوی سازمان هیئت‌ها و تشکل‌های دینی برای معرفت و مهارت‌افزایی هیئت‌ها و تشکل‌های دینی در آوردگاه تمدنی برگزار می‌شود، فراخوان حضور در این دوره ویژه هئیت‌های مذهبی کرمانشاه اعلام شد.

این دوره به هیدت‌هایی اختصاص دارد که ظرفیت اصلی خود را در جامعه پیرامون خود کنشگری اجتماعی و فرهنگی می‌دانند.

دوره توانمندسازی «ماه» ویژه مدیران هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و مسئولان رسانه، بخش نوجوان و بخش بانوان هیئت‌های و تشکل‌ها برگزار می‌شود.

از ویژگی‌های این دوره می‌توان به استفاده از توان علمی و تجربه عملی اساتید برجسته کشور، ارائه مدرک معتبر کشوری و بهره‌مندی از مزایای ویژه شرکت‌کنندگان اشاره کرد.

اساتید این دوره «حجت‌الاسلام میرباقری، حجت‌الاسلام قمی، حجت‌الاسلام عابدینی، حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام قاسمیان، حجت‌الاسلام قاسمیان، حجت‌الاسلام سرلک، حجت‌الاسلام انجوی‌نژاد، حجت‌الاسلام میرزامحمدی و حجت‌الاسلام مرادی» همچنین استاد سنگری، رائفی‌پور، قرایی، ملتجی، یکتا و یامین‌پور هستند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت‌نام دوره به وبگاه اینترنتی www.roshdheyat.ir مراجعه کنند و یا عدد ۸ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال نمایند.

انتهای پیام
captcha