برگزاری مسـابقه کتـابخوانی نماز در سـیره و سـخن حضرت فاطمه(س)
کد خبر: 4116063
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

برگزاری مسـابقه کتـابخوانی نماز در سـیره و سـخن حضرت فاطمه(س)

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز مسابقه سراسری کتـابخوانی نماز با عنوان «نماز در سـیره و سـخن حضرت فاطمه سلام االله علیها» را برگزار می‌کند.

برگزاری مسـابقه کتـابخوانی نماز در سـیره و سـخن حضرت فاطمه (س)

به گزارش ایکنا،  به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز از برگزاری سومین مسـابقه سراسـری کتـابخوانی نماز با عنوان «نماز در سـیره و سـخن حضرت فاطمه سلام االله علیها» خبر داد.

صالحی با اشاره به برگزاری دو دوره مسابقه کتابخوانی شامل عبادت احرار «نماز در سیره و سخن امام حسین علیه السلام» و مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام علی(ع)» به همت ستاد اقامه نماز، گفت: این مسابقه در اسـتمرار سلسله مسابقات سراسـری کتابخوانی نماز در سال‌جاری و با هدف ترویج فرهنگ نماز و کتابخوانی برگزار خواهدشد.

وی در خصوص نحوه برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقه سراسری از ۲۷ دی تا پنج اسفند به صورت همزمان در تمامی استان‌های کشور در حال برگزاری است.

صالحی افزود: علاقه‌مندان گروه سنی ۱۵ سال و بالاتر می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. منبع مطالعاتی مسابقه نیز کتاب نماز در سـیره و سـخن حضـرت فاطمه(س) تألیف حسـین قنـادی از انتشـارات سـتاد اقـامه نمـاز است.

 وی در ادامه، نو و کاربردی بودن محتوا، قلم ساده و روان و دسته بندی موضوعات و محتوا را از ویژگی‌های این کتاب اعلام و اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند نسـخه الکترونیکی(ایپـاپ) کتـاب را فقـط از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir  و نسخه فیزیکی و نسخه صوتی کتاب را از طریق فروشگاه ستاد اقامه نماز به نشانی اینترنتی namaz.ir/shop  تهیه کنند.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز افزود: این کتاب از طریق نمایندگی‌ها و عاملین فروش ستاد در مراکز استان‌ها و توسط دستگاه‌های اجرایی از طریق انتشارات ستاد مرکزی در تهران قابل تهیه است.

وی در خصوص زمان و نحوه شرکت در مسابقه نیز گفت: مهلت تعیین شـده جهت مطالعه کتاب و شـرکت در آزمون مسابقه از سوی شـرکت کننـدگان از ۲۷ دی تا پنجم اسفند سال جاری است و آزمون مسابقه به صورت مجازی و از طریق سامانه سـتاد به نشانیmehr.namaz.ir برگزار می‌شود.

صالحی  تأکید کرد: این سامانه به مدت ۳۸ روز جهت شرکت در آزمون فعال خواهدبود و نتایـج مسابقه ۱۷ اسـفند ماه مصادف با میلاد با سعادت قائم آل محمد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha