دست دشمنان نظام خالی شده است / تحریم سپاه به جایی نمی‌رسد
کد خبر: 4115942
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

دست دشمنان نظام خالی شده است / تحریم سپاه به جایی نمی‌رسد

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دشمنان دستشان خالی شده و سپاه که با چهره حاج قاسم اسطوره ضد تروریسم است را تحریم می‌کنند سپاهی که خود در دل تحریم‌ها رشد و بالنده شده است.

مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از البرز، مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی، 30 دی‌ماه درسخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان کرج افزود: امروز دشمنان دستشان خالی شده و سپاه که با چهره حاج قاسم اسطوره ضد تروریسم است را تحریم می‌کنند سپاهی که خود در دل تحریم‌ها رشد و بالنده شده است .

وی افزود: مجلس شورای اسلامی طرح دو فوریتی در این زمینه در دست اقدام دارد که به صحن مجلس می‌آید که براساس آن نیروی نظامی تمام کشورهایی که در این زمینه اقداماتی داشتند تروریست قلمداد می‌شود.

عسگری با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دشمنان در این توطئه خود به دنبال نابودی جغرافیایی متمرکز ایران بودند که با درایت رهبری معظم انقلاب و بصیرت مردم محقق نشد.

این مسئول بیان کرد: در ۲۵ روز نخست این اغتشاشات حداقل ۱۷ هزار دروغ از طریق رسانه‌های معاند در سطح جامعه منتشر شد و دشمنان فکر می‌کردند که ایران دچار فروپاشی می‌شود اما به‌رغم برنامه‌ریزی دقیق دچار خطای محاسباتی شدند.

وی در خصوص جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی ، گفت: در این زمینه بانک مرکزی ضعیف عمل کرد که با تذکرات مجلس و تغییر رئیس بانک مرکزی سیاست‌ها به سمت تثبیت نرخ ارز در کشور پیش می‌رود.

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هزینه‌های سنگین دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی در جریان اغتشاشات اظهار کرد: طی یک سال اخیر دولت سیزدهم اقدامات موثری در رشد اقتصادی و ارتباط با همسایگان، عضویت در شانگهای داشته و ترانزیت کالا افزایش یافته است هر چند که دشمنان تلاش های جدیدی را آغاز کردند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش افزود: امروز با هدف ترویج سبک ایرانی- اسلامی و کناره‌گیری از الگوی غربی ساخت واحدهای مسکونی در کشور به سمت منازل تک واحدی پیش می‌رود.

عسگری بیان کرد: براین اساس تلاش می‌شود تا ساختمان ها با مشکل زیرساختی در زمینه آب و برق مواجه نشوند که بر این مبان در منطقه ماهشت خانه‌های دو طبقه حیاط‌دار در طرح‌های مسکن مدنظر قرار می‌گیرد.

این نماینده مجلس، افزایش حقابه البرز از دو سد طالقان و کرج، بازگشت مالیات‌های ۴۰۰ شرکت بزرگ استان البرز و پیگیری سرانه‌های آموزشی و بهداشتی را از دیگر اقدامات انجام شده در مجلس شورای اسلامی برای توسعه استان عنوان کرد.

 

انتهای پیام
captcha