جلسه «کمیته‌های قرآنی و تشکل‌های دینی دهه فجر» در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4115875
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

جلسه «کمیته‌های قرآنی و تشکل‌های دینی دهه فجر» در اردبیل برگزار شد

جلسه «کمیته‌های قرآن و عترت و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر» با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی اردبیل در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

ایام الله دهه فجربه گزارش ایکنا از اردبیل، جلسه «کمیته‌های قرآن و عترت و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر»، روز گذشته، ۲۹ دی‌ماه، با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی اردبیل در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

جلسه مذکور در راستای برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی، نوآورانه، قرآن و عترت در ایام‌الله دهه مبارک فجر برگزار و به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اجرای برنامه‌ها اشاره شد.

در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین محسن محسنی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: تمام برنامه‌های اجرایی طبق فرمایشات رهبری بر پایه جهاد تبیین و تولید فکر نو و تبدیل آن به یک محصول فاخر خواهد بود.

حجت‌الاسلام محسنی بیان کرد: همه ظرفیت‌های مجموعه‌های اداری و مردمی در این دهه باید با نگاه تبیینی و امیدآفرینی به انقلاب، رهبری و روایت درست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پرهیز از جناح گرایی برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: کانون‌ها، مساجد، هیئت‌های مذهبی و مراکز فرهنگی و تبلیغی استان در طول دهه فجر انقلاب اسلامی باید حامل پیام حفظ از آرمان‌های انقلاب باشند. تأکید بر این مسئله است که برنامه‌های مقرر برای یوم‌الله امیدبخش، امید آفرین و با افزایش برنامه‌های تبیینی باشد.

حجت‌الاسلام محسنی اظهار کرد: برگزاری گفتمان بررسی جایگاه جمهوری اسلامی در جهان معاصر، برگزاری گفتمان بررسی نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری گفتمان بررسی نقش ولایت فقیه در حکومت اسلامی، نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه‌های بررسی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران، برگزاری پرسمان دانش آموزی با موضوع سیاست‌های خارجی بر علیه نظام و استقلال کشور، ولایت فقیه و تعیین سرنوشت ملی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی گفت: تجلیل از خانواده‌های شهدای قرآنی و ایثارگر، راه‌اندازی کاروان قرآنی، پخش رویدادهای قرآنی استانی به‌صورت زنده، نصب پرچم ایران قوی و غبارروبی از مزار شهدای قرآنی از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام
captcha