خانه‌های قرآن اهر نیازمند توجه و حمایت هستند
کد خبر: 4115854
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹
فرماندار اهر:

خانه‌های قرآن اهر نیازمند توجه و حمایت هستند

ابوالفضل غنی‌زاده، بر ضرورت حمایت از مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان تأکید کرد و گفت: خانه‌های قرآن در آموزش حفظ قرآن کریم به‌صورت گروهی به خانواده‌ها نقش مهمی را برعهده دارند که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. 

ابوالفضل غنی زاده، فرماندار اهرابوالفضل غنی‌زاده، فرماندار اهر، در جریان بازدید از مؤسسات قرآنی «نور آسمانی» و «نوای بهشت انتظار»، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، بر ضرورت حمایت از مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان تأکید کرد و گفت: خانه‌های قرآنی در آموزش حفظ قرآن به‌صورت خانوادگی نقش مهمی را دارند که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. 

وی با اشاره به ظرفیت بسیار و استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها و جوانان از مراکز قرآنی، افزود: به‌منظور استعدادیابی، تربیت حافظان و قاریان قرآنی در مؤسسات، مهدها و خانه‌های قرآنی باید این مراکز بیشتر مورد توجه و حمایت مسئولان زیربط قرار بگیرند.

غنی‌زاده در ادامه از ادارات آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی درخواست کرد از مؤسسات و خانه‌های قرآنی نهایت حمایت را داشته باشند. 

فرماندار اهر با بیان اینکه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای اسلام و قرآن تشکیل یافته است، گفت: پس از انقلاب اسلامی اقبال مردم به قرآن بیشتر شده است.

انتهای پیام
captcha