امین عبدی رتبه چهارم مسابقات سراسری قرآن را کسب کرد
کد خبر: 4115788
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

امین عبدی رتبه چهارم مسابقات سراسری قرآن را کسب کرد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: امین عبدی در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق موفق به کسب رتبه چهارم کشوری شد.

مسابقات سراسری قرآن کریم

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: امین عبدی در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق موفق به کسب رتبه چهارم کشوری شد.

وی افزود: چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی استان خوزستان برگزار شد و امسال این دوره از رقابت‌ها در مرحله نهایی پس از دو سال به شیوه حضوری اجرا شد.

سهیلی با اشاره به نتایج نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم، گفت: در این دوره از رقابت‌ها امسال در دو بخش بانوان و آقایان از کرمانشاه چهار متسابق به مرحله نهایی راه یافتند و نماینده این استان در رشته قرائت تحقیق موفق به کسب عنوان چهارم مسابقات شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در پایان با آرزوی موفقیت برای قرآنیان استان، افزود: مسابقات قرآنی ظرفیت‌های بسیار خوبی را برای قرآنیان ایجاد کرده است که امیدواریم این امر زمینه کسب موفقیت‌های هر چه بیشتر چهره‌های قرآنی استان کرمانشاه را فراهم کند.

انتهای پیام
captcha