مشکل مردم در پشت درهای بسته حل نمی‌شود
کد خبر: 4115642
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵

مشکل مردم در پشت درهای بسته حل نمی‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه مردم حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند، گفت: با نشستن در اتاق و پشت درهای بسته مشکل مردم حل نمی‌شود.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 28 دی در جلسه شورای اداری شهرستان جهرم بر توکل کردن مسئولان به خداوند تاکید کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی از ابتدا توکلش بر خداوند متعال بود و انقلاب ما با دست خالی به پیروزی رسید تنها داشتن توکل بر خدا منجر به پیروزی انقلاب شد.

وی با بیان اینکه مردم حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند، افزود: خدمت به انقلاب و نظام ولایی برای مسئولان یک فرصت است که همه باید این فرصت را غنیمت بدانند و به فکر خدمت شبانه‌روزی به مردم باشند.

محبی‌پور تأکید کرد: زنده کردن امید و اعتماد در مردم مطالبه رهبر انقلاب و دستاورد اولیه دولت سیزدهم بود و باید همواره به این مطالبه مقام معظم رهبری توجه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با بیان اینکه با نشستن در اتاق و پشت درهای بسته مشکل مردم حل نمی‌شود، گفت: مهم‌ترین شاخصه مسئولان نظام اسلامی و دولت سیزدهم بعد از التزام به شرع مبین و آرمان‌های انقلاب اسلامی، مردمی بودن و حضور در بین مردم است.

یادآور می‌شود، قبل از این مراسم معاون استاندار همراه با فرماندار جهرم با خانواده شهیدان دانش و خانواده شهید مدافع حرم مسلم نصر دیدار کردند.

انتهای پیام
captcha