اجرای پویش مطالعاتی «مرا با خودت ببر» در کرمانشاه
کد خبر: 4115608
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

اجرای پویش مطالعاتی «مرا با خودت ببر» در کرمانشاه

پویش مطالعاتی و مسابقه کتابخوانی «مرا با خودت ببر» به مناسبت ولادت امام جواد(ع) به همت بچه‌های مسجد در کرمانشاه برگزار می‌شود.

اجرای پویش مطالعاتی «مرا با خودت ببر»

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در گفتگو با ایکنا از کرمانشاه با اعلام فراخوان پویش مطالعاتی و مسابقه کتابخوانی «مرا با خودت ببر» که به همت کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) برگزار می‌شود در کرمانشاه، اظهار کرد: این پویش با هدف معرفی و ارائه کتاب‌های خوب، فاخر و متقن درخصوص امام جواد(ع) به مناسب ولادت آن حضرت در رده‌های سنی مختلف برگزار خواهد شد.

وی افزود: کتاب در نظر گرفته شده ویژه این مسابقه توسط کارشناسان انتخاب شده و به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان کمک می‌کند تا نسبت به شخصیت امام جواد(ع)، شناخت و معرفت خوبی پیدا کنند.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: از اهدافی که برگزاری این پویش دنبال می‌کند پرداختن به تبیین معارف و سنت اهل‌بیت(ع) است همچنین اثری با موضوع مرتبط انتخاب و در قالب پویش به مخاطبان معرفی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه با تأکید بر ضرورت برپایی پویش‌های اینچنین با موضوعاتی از این‌دست، گفت: آثار و کتاب‌های محدودی در زمینه سیره اهل‌بیت(ع) موجود است و این آثار محدود هم آنچنان که باید معرفی نمی‌شوند به همین دلیل بهترین راه برای معرفی این کتاب‌ها به ویژه به جوانان و نوجوانان برگزاری پویش مطالعاتی و مسابقات کتابخوانی این‌چنینی است.

وی در پایان با اشاره به آغاز برگزاری پویش مطالعاتی از ۱۴ دی‌ماه و ادامه آن تا ۱۲ بهمن ماه همزمان با سالروز ولادت امام جواد(ع)، گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهیه نسخه‌های دیجیتالی، صوتی و چاپی کتاب به نشانی raj.ir۳ مراجعه کنند. ۹ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و زیارت بارگاه مطهر امامین جوادین(ع) در کاظمین جایزه پیش‌بینی شده برای برگزیدگان این پویش خواهد بود.

انتهای پیام
captcha