تشریح برنامه‌های کانون‌های مساجد البرز در ایام‌الله دهه فجر
کد خبر: 4115556
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

تشریح برنامه‌های کانون‌های مساجد البرز در ایام‌الله دهه فجر

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز ضمن تشریح برنامه‌های کانون‌های مساجد استان در ایام‌الله دهه فجر گفت: این برنامه‌ها در 15 محور اصلی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مساجد به‌عنوان مردمی‌ترین نهاد در برهه‌های مختلف، محل جوشش‌ها و حرکت‌های مؤثر بوده است و این امر هنوز هم ادامه دارد.

وی افزود: همه ظرفیت‌های متولیان کانون‌های مساجد استان برای برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر به‌کار گرفته شده است تا شاهد برپایی جشن‌های باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز با اشاره به اینکه برنامه‌ها در 15 محور اصلی که هر کدام زیرشاخه‌های متنوع دارد، برگزار می‌شود، گفت: فضاسازی و تبلیغات محیطی با نصب پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی و بنر و پارچه نوشته‌های حاوی سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، برگزاری مراسم‌ آغاز دهه فجر و بزرگداشت 12 بهمن، سالروز ورود تاریخی حضرت امام راحل، انتشار پیام در فضای مجازی و برپایی نمایشگاه‌های معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی همراه با بازخوانی جنایت‌های رژیم پهلوی در قالب عکس و کاریکاتور در کانون‌های مساجد البرز از جمله این برنامه‌هاست.

شکری تصریح کرد: برگزاری نشست‌های حضوری و مجازی بصیرتی و روشنگری با موضوع‌های دستاوردهای انقلاب، بیانیه گام دوم و نقش مساجد در پیروزی انقلاب همراه با پاسخگویی به شبهات و سؤالات نوجوانان و جوانان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و پیشکسوتان انقلاب، برپایی یادواره و محافل انس با شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که برای این ایام تدارک دیده شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز برپایی محافل خاطره‌گویی با حضور پیشکسوتان انقلاب همراه با اکران فیلم‌های جشنواره عمار را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: اجرای مسابقات و جشنواره‌های متعدد قرآنی، فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی، پخش گلبانگ الله‌اکبر از ماذنه‌های مساجد و نورافشانی در شب 22 بهمن، برگزاری مسابقه حفظ سوره فجر ویژه نوجوانان و اهدای ثواب طرح «تلاوت نور» به روح شهدای انقلاب نیز به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر در کانون‌های مساجد اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha