همدلی ملت ایران خار چشم دشمنان است
کد خبر: 4115424
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲

همدلی ملت ایران خار چشم دشمنان است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همدلی، وحدت و هم‌افزایی ملت بزرگ ایران اسلامی به‌معنای واقعی کلمه خار چشم دشمنان نظام و انقلاب است، بنابراین باید بیش از پیش درراستای تقویت اتحاد کلمه گام برداریم.

همدلی ملت ایران خار چشم دشمنان استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 28 دی در آیین اختتامیه جشنواره مالک اشتر که در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، گفت: وحدت، همدلی و هم‌افزایی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ملت بزرگ ایران اسلامی به شمار می‌رود، که خار چشم دشمنان نظام و انقلاب محسوب می‌شود، بنابراین باید برای تقویت این وحدت به صورت جدی تلاش شود.

‌وی اهتمام به عمل‌گرایی، ارتقای کارکرد، میدان بودن و به میدان آوردن، مدیریابی و مدیرپروری را توصیه کرد و افزود: همه این موارد از جمله شاخص‌های ارزشمند یک فرمانده و مدیر انقلابی است، پس باید همه به این سمت خودمان را سوق دهیم.

وی ادامه داد: علاوه بر همه این‌ها یک وظیفه دیگری هم بر دوش ما قرار دارد، آن هم نمایاندن حقیقت؛ یک حقیقت واضح، دقیق، مشخص و آشکار از موقعیت کشورمان به اقشار مختلف مردم است؛ افراط، تفریط، اغراق و کم‌کاری در این زمینه قابل‌قبول نیست، چراکه در صورت انعکاس واقعیت‌ها می‌توان اعتماد آحاد مردم را به دست آورد.

سردار شهسواری بر لزوم بارور کردن اندیشه‌ها و انعکاس حقیقت‌ها تاکید کرد و گفت: قدرت تصمیم‌گیری برای یک فرمانده از تصمیم‌سازی‌ها حادث می‌شود، به‌خصوص که در چلله دوم انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، و باید منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه‌مان قرار گیرد.

‌فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: اتفاقات ۱۰۰ روز اخیر کشورمان به سرکردگی استکبار جهانی، دست نشانده‌های آن اینترنشنال و ... رقم خورده است، بنابراین باید همواره نسبت به توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب هوشیار بوده و آگاهانه رفتار کنیم.

سردار شهسواری بر لزوم مدیریت مقتدرانه کشور و همراه با مردم تاکید کرد و گفت: ما قشربندی سیاسی نداریم، دایره رحمت سپاه به اندازه دایره محبت ولایت است؛ پاسدار هرکجا باشد، مسئول امنیت همان منطقه است، بنابراین در کنار مردم برای مردم با ولایت گام برمی داریم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: به زودی دهه مبارک فجر فرا می‌رسد، امسال برنامه‌ها با شور و نشاط و حضور مردمی برگزار خواهد شد، چراکه توانسته‌ایم بار دیگر دشمنان را مایوس کرده و پایبندی‌مان به نظام و انقلاب را اثبات کنیم.

وی راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را یادآوری کرد و گفت: ملت در عمل ثابت کرده‌اند، پشتیبان انقلاب هستند، پس به طور قطع در روزهای پیش‌رو یک حماسه دیگری خلق خواهند کرد، که برای همیشه بر تارک تاریخ ماندگار شود.

انتهای پیام
captcha