دوره «توانمندسازی گروه‌های نقش‌ آفرین» در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4115413
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

دوره «توانمندسازی گروه‌های نقش‌ آفرین» در اردبیل برگزار شد

دوره «توانمندسازی گروه‌های نقش آفرین» بسیج با حضور مربیان مطرح استانی و شهرستانی و جمعی از بسیجیان در ستاد صالحین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار شد.

سپاه حضرت عباس(ع)  اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، دوره تخصصی یکروزه بسیج با عنوان «توانمندسازی گروه‌های نقش آفرین»، ۲۷ دی‌ماه، با حضور اساتید، مربیان مطرح استانی، شهرستانی و جمعی از بسیجیان در ستاد صالحین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار شد.

این دوره آموزشی جهت توانمندسازی افراد معتمد و نقش‌آفرین محلات و دستگاه‌های اجرایی با موضوعات پاسخ به شبهات، مقام و جایگاه زن در اجتماع، آشوب‌های اخیر، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه برگزار شد.

در این دوره با اشاره به موفقیت هر جامعه گفته شد؛ مجموعه‌ای موفق و پویاست که انسان‌هايی با فرهنگ اجتماعی، انديشه و اهداف مشترک با کار گروهی در نظام انعطاف‌پذير، تجارب و دانش خود را به پيشرفت روز افزون جامعه قرار می‌دهد.

جنگ امروز دشمن، یک جنگ ترکیبی تمام عیار نظامی، اقتصادی، سیاسی و... است، لذا برای مقابله با این جنگ ترکیبی، مطالبات رهبری باید در بستر جامعه تحقق یابد که این امر مهم با حضور و فعالیت‌های بسیجیان در جامعه محقق خواهد شد.

انتهای پیام
captcha