برگزاری گردهمایی سالانه مسئولان سازمان دانش‌آموزی استان فارس
کد خبر: 4115372
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

برگزاری گردهمایی سالانه مسئولان سازمان دانش‌آموزی استان فارس

گردهمایی سالانه مسئولان سازمان دانش‌آموزی استان فارس، امروز، 27 دی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس برگزار شد.

علیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، علیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 27 دی در گردهمایی سالانه مسئولان سازمان دانش‌آموزی استان با تأکید بر ضرورت اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب گفت: همه با هم در این انقلاب برای تحقق گام پنجم انقلاب که همان دستیابی به تمدن نوین اسلامی بوده و با ظهور امام زمان(ع) همراه است، باید تلاش کنیم.

وی با تصریح اینکه در این راستا باید هم‌افزایی و همکاری مشارکتی داشته باشیم، خواستار انجام فعالیت‌ها به صورت جهادی شد و افزود: بدون کار جهادی کار این انقلاب پیش نمی‌رود.

شادباش شهدا را از بهترین الگوها برای کارهای جهادی و رسیدن به عالی‌ترین مقام انسانی در این برهه از زمان عنوان کرد و گفت: امروز نیز جوانان ما باید از سیره شهدا الگو برداشته تا بتوانیم در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی را ارزشمند توصیف کرد و افزود: با تمام توان از این فعالیت‌ها حمایت می‌کنیم.

وی همچنین فعالیت دانش‌آموزان را در عرصه‌های رسانه‌ای مصداق بارز رویش مدنظر رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: حضور این دانش‌آموزان در فعالیت‌های مختلف اجتماعی و مشارکت اجتماعی آنان ارزشمند است و این همان رویش است.

انتهای پیام
captcha