مشوق‌های طرح خدمت پزشکان در مناطق محروم
کد خبر: 4115358
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۹
ویسکرمی مطرح کرد

مشوق‌های طرح خدمت پزشکان در مناطق محروم

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح خدمت پزشکان در مناطق محروم گفت: برداشته شدن سقف کارانه، معافیت‌های مالیاتی و مجوز تأسیس مطب در استان‌های مورد تعهد مشوق‌هایی است که در راستای بهینه‌سازی و افزایش انگیزه پزشكان در نظر گرفته شده است.

مهرداد ویسکرمی، نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از لرستان، مهرداد ویسکرمی، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، سه‌شنبه، ۲۷ دی‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: وظایف نمایندگی در سه بخش ملی، استانی و حوزه انتخابیه آن است. مردم ریزترین مطالبات را از نماینده می‌خواهند و نماینده را پناه خود می‌دانند، لذا باید ریزترین کارها را هم گزارش داد. اگر نماینده‌ای بتواند با کار حلال، گره کاری از مسلمانی باز کند، ارزش دارد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح خدمت پزشکان در مناطق محروم، گفت: برداشته شدن سقف کارانه، معافیت‌های مالیاتی و مجوز تأسیس مطب در استان‌های مورد تعهد مشوق‌هایی است که در راستای بهینه‌سازی و افزایش انگیزه پزشكان در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بودجه به لحاظ رقم مشکل ندارد، اما آنچه ملاک است تخصیص بودجه است که رقم آن پایین است، گفت: رقم تخصیص بودجه در 10 ماهه اول سال، ۳۲ تا ۳۴ درصد است.

وی با بیان اینکه هر جا آباد شده بخش خصوصی در آن تأثیر گذاشته است و تلاش ما تقویت بخش خصوصی در لرستان است، ادامه داد: برای اولین بار با هماهنگی دیگر نماینده خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، بودجه در اختیار نمایندگان در طرح هادی، و آب روستایی هزینه شد.

ویسکرمی بیان کرد: در پی اعلام تخلف 90 هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه، تحقیق و تفحص لازم انجام و مشخص شد در این شرکت این تخلف وجود ندارد، و رئیس تحقیق و تفحص مجلس نیز این رقم را تکذیب کرد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از پیگیری مشکلات شرکت پارسیلون، کنسرسیوم و هیئت مدیره آن تشکیل شد، اظهار کرد: حسابرسی شرکت پارسیلون تمام شده و رقم بدهی‌ها، مطالبات و دارایی‌های آن مشخص شده است و کارشناسی املاک این شرکت نیز به پایان رسیده است که براساس برآورد اولیه ارزش آن بیش از هزار میلیارد تومان، منهای بدهی‌های آن است.

وی با بیان اینکه کارشناسان سهام‌های پارسیلون را مشخص و در آینده نزدیک به مزایده گذاشته می‌شود، افزود: تمام تلاش این است که پارسیلون به یک بخش خصوصی دارای اهلیت واگذار شود.

ویسکرمی با بیان اینکه سرمایه‌گذار شیلات سپیددشت ۳۰۰ میلیارد تضمین آورده است و قرار است ۱۶ میلیارد تومان پرداخت کند، اضافه کرد: در صورت افتتاح شیلات سپیددشت با ظرفیت شش هزار تن، برای یک هزار نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکل راه‌اندازی مجدد بیمارستان نیایش بعد از دو سال تعطیلی حل و با سرعت متوسط در حال ساخت است و برای آن ۲۷۲ میلیارد تسهیلات در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: بیمارستان مهرگان خصوصی است که از ۲۷ میلیارد تومان جرائم آن، 20 میلیارد تومان آن بخشوده شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت سد معشوره اراده جدی وجود دارد و در حال حاضر فرازبند آن در حال ساخت و مطالعات این سد تمام شده است، گفت: اعتبارات ساخت سد معشوره از احکام بودجه بوده که در اختیار وزیر است. ظرفیت این سد یک میلیارد مترمکعب است که ۱۸۵ میلیون مترمکعب آن تخصیص استان است.

انتهای پیام
captcha