طرح پایگاه‌های قرآنی در مساجد سمنان اجرا شود
کد خبر: 4115193
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴

طرح پایگاه‌های قرآنی در مساجد سمنان اجرا شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به مطالبه رهبری برای تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی، گفت: در فاصله باقی‌مانده تا ماه رمضان این طرح در استان اجرا شود.

طرح پایگاه‌های قرآنی در مساجد سمنان اجرا شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس عبدالهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، عصر روز گذشته، 26 دی در جمع قرآنیان و فعالان قرآنی سرخه در مسجد جامع این شهر با اشاره به دو مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب از جامعه قرآنیان یعنی تبیین و گره خودن فعالیت‌های قرآنی با مساجد، گفت: باید همه ما در قبال تبیین مسئولیت‌پذیر باشیم.

وی ادامه داد: از منظر رهبر انقلاب جهاد تبیین یک ضرورت واجب است که در این راستا در اتفاقات اخیر تازه متوجه شدیم که معظم‌له چرا این میزان بر آن تأکید داشتند.

حجت‌الاسلام عبدالهی با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری اولین رکن مهم در جهاد تبیین است، یادآور شد: همه در هر مقامی باید از خودمان بپرسیم که در این دورانی که رهبر معظم انقلاب موضوع تبیین را بیان کردند، در این زمینه چه اقدامی کرده‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در ماه رمضان گذشته یک مسئولیت را نیز بر دوش فعالان قرآنی نهادند و فرمودند که فعالیت‌های قرآنی باید با مساجد گره بخورد و برای این امر یک راهکار نیز ارائه کرده و موضوع هر مسجد یک پایگاه قرآنی را مطرح کردند که بر این اساس یکی دیگر از موضوعات مهم در ارتباط با جامعه قرآنی استان جامع عمل پوشاندن به این مطالبه ایشان است.

وی با بیان اینکه نزدیک به یک سال از سیاستگذاری رهبر انقلاب در این زمینه می‌گذرد متذکر شد: مطالبه تبدیل شدن مساجد به پایگاه‌های قرآنی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ضروری است که در این راستا در فاصله باقی مانده تا ماه رمضان این طرح در استان اجرا خواهد شد.

خبرنگار- اعظم نظری

انتهای پیام
captcha