جهاد تبیین و خدمت باید به صورت توام پیگیری شود
کد خبر: 4115154
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

جهاد تبیین و خدمت باید به صورت توام پیگیری شود

مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جهاد تبیین و جهاد خدمت دو ضرورت مهم است، که باید در کنار یکدیگر دنبال شود، چون لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

جهاد تبیین و خدمت باید به صورت توام پیگیری شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رقیه موسویان، مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 27 دی در آیین هم‌اندیشی بانوان که در سالن جلسات بسیج جامعه زنان استان برگزار شد، گفت: برای عجین شدن جهاد تبیین و جهاد خدمت در استان باید به صورت مستمر تلاش شود، چون این دو مقوله لازم و ملزوم یکدیگر هستند، و برای هر دو باید به صورت جدی و مصمم همراه با برنامه کاربردی تلاش کنیم.

وی یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب از آحاد جامعه را تلاش برای جهاد تبیین عنوان کرد و ادامه داد: بنابراین باید از همه ظرفیت‌های موجود برای انعکاس دستاوردهای نظام استفاده شود، تا نسل جوان کشورمان همانند پدران و مادران انقلابی خود راه شهدا و حضرت امام را ادامه دهند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، اهتمام برای افزایش جمعیت و عملیاتی شدن سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در زمینه جمعیت را لازم و ضروری دانست و گفت: گام برداشتن در این زمینه را یکی از رسالت‌های خودمان می‌دانیم.

وی برپایی آیین تجلیل از بانوان واسطه ازدواج را مورد اشاره قرار داد و گفت:  70 بانو در استان به امر واسطه‌گری به صورت کاملا جهادی مشغول هستند، این سنت نیکو و ارزشمند در کشورمان کمرنگ شده بود، که در نتیجه این تجلیل‌ها و حمایت‌ها، این فرهنگ واسطه‌گری در حال احیا است.

مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی، به شناسایی بیش از 800 بانوی کارآفرین اشاره کرد و با بیان اینکه تعداد زیادی از آنها بانوان سرپرست خانوار هستند، خاطرنشان کرد: درراستای حمایت از کسب‌وکارشان به صورت مستمر کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه عرضه محصولات دایر می‌شود.

مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از اجرای پویش آزادسازی زنان زندانی جرایم مالی غیرعمدی با مشارکت نهادهای مختلف به‌ویژه اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و بسیج حقوق‌دانان اشاره کرد و بیان داشت: همه تلاش‌مان را می‌کنیم، تا بانوان بتوانند به آغوش گرم خانواده برگردند و فرزندان‌شان را در پناه خود پرورش دهند.

انتهای پیام
captcha