پیام دانشگاه معارف اسلامی به‌ مناسبت انتصاب دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی
کد خبر: 4115130
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

پیام دانشگاه معارف اسلامی به‌ مناسبت انتصاب دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی

دانشگاه معارف اسلامی به مناسبت انتصاب حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه به عنوان دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از دانشگاه معارف اسلامی متن این پیام به شرح زیر است:

انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، مدیر محترم گروه مبانی نظری اسلام دانشگاه معارف اسلامی، به سمت دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی، مایه دلگرمی و مسرت مجموعه این دانشگاه شد.

ایشان، فرزند مجاهد حوزه علمیه و دیده‌بان مرزهای اندیشه و فرهنگ متعالی قرآن و اهل بیت (ع)، اندیشمندی نوآور، نظریه‌پردازی پرتلاش و دانشمندی خطرپذیر است که تعالی فرهنگی جامعه در کانون دغدغه‌های اوست. فرهنگ سعادت‌بخش اسلامی، رکن و ریشه شکوفایی و رشد جوامع انسانی است. هم از این روست که دشمنان پیدا و پنهان نظام و انقلاب اسلامی، همواره توان خود را در تخریب بنیان‌های فرهنگی جامعه اسلامی فرسوده و در هر رخداد امیدبخش، باطن مسموم خود را آشکار ساخته‌اند. اما اراده الهی بر نصرت مجاهدان راه حق و فضیلت است.

اساتید، مسئولان و کارکنان دانشگاه معارف اسلامی با تبریک صمیمانه و مسئلت توفیق روزافزون برای این استاد ارجمند حوزه و دانشگاه، امیدوارند به مدد الهی و عنایت حضرت ولی عصر(عج)، پیشگامی مداوم، تلاش‌های خالصانه و استقامت این شخصیت انقلابی، منشأ تحقق فرامین فرهنگی بر زمین مانده رهبر معظم انقلاب و تحرک اشخاص، مراکز و سازمان‌های مسئول در عرصه فرهنگ کشور باشد. ان‌شاءالله.

انتهای پیام
captcha