باغ موزه قرآنی شیراز قطب گردشگری می‌شود
کد خبر: 4115023
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

باغ موزه قرآنی شیراز قطب گردشگری می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به مصوبه کمیسیون فرهنگی این شورا مبنی بر تبدیل باغ موزه قرآنی گفت: این باغ موزه در آینده تبدیل به قطب گردشگری در شیراز می‌شود.

محمدرضا هاجری، عضو شورای اسلامی شهر شیرازمحمدرضا هاجری، سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز و عضو کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به چگونگی روند مصوبه این کمیسیون برای احداث موزه قرآنی، گفت: کمیسیون فرهنگی، سومین حرم اهل بیت(ع) و گردشگری شورای ششم شهر شیراز یک مصوبه برای شکل‌گیری و آماده‌سازی موزه قرآنی در بهترین نقطه شیراز دارد.

وی افزود: مکان این موزه  در چهارراه حافظیه که متعلق به شهرداری است، انتخاب شده است و اکنون کارشناسان در حال طراحی جامع قرآنی برای آن هستند.

هاجری با تأکید بر اینکه قطعاً این موزه قرآنی در آینده تبدیل به یک قطب گردشگری در شیراز خواهد شد، افزود: تمام موارد در نظر گرفته شده برای این موزه به گونه‌ای جذاب و دیدنی خواهد بود که هر گردشگری که به شیراز می‌آید و از حافظیه بازدید می‌کند، صد درصد از این موزه هم دیدن خواهد کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی، سومین حرم اهل بیت(ع) و گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز در پاسخ به اینکه آیا این موزه به باغ موزه تبدیل می‌شود، گفت: این زمین قبلاً باغ بوده پس به باغ موزه تبدیل می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه اکنون این باغ موزه قرآنی در حال طراحی به صورت شکیل و زیباست، افزود: این باغ موزه در حقیقت یک نمایشگاه دائم برای تمام گردشگران خواهد بود که همه گردشگران داخلی و خارجی بتوانند از آن بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام
captcha