ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان در دانشگاه‌های زنجان انجام می‌شود
کد خبر: 4114778
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
همزمان با سراسر کشور

ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان در دانشگاه‌های زنجان انجام می‌شود

مسئول دفتر نماینده ولی‌ فقیه در دانشگاه زنجان گفت: ثبت‌نام بیست‌وسومین دوره عتبات دانشگاهیان از تاریخ ۲۲ تا ۲۸ دی‌ماه‌ جاری در حال انجام است و نتایج قرعه‌کشی پس از اتمام ثبت‌نام، در سایت لبیک قابل رؤیت خواهد بود.

ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان

حجت‌الاسلام علی قره‌داغی، مسئول دفتر نماینده ولی‌ فقیه در دانشگاه زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با بیان اینکه اعزام دانشگاهیان به عتبات دوره بیست‌و‌سوم از هفتم بهمن‌ماه آغاز و تا ۲۷ اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: هر فرد می‌تواند در هنگام ثبت‌نام، دو اولویت متفاوت برای تاریخ سفر خود انتخاب کند. اولویت انتخاب شده توسط زائر بیانگر بازه زمانی شروع سفر است نه تاریخ دقیق رفت و برگشت.

وی با بیان اینکه به همین دلیل امکان برنامه‌ریزی دقیق برای حضور زائر در شب جمعه کربلا مقدور نیست، افزود: با توجه به اینکه برای هر بازه تاریخ اعزام، قرعه‌کشی مجزا صورت خواهد پذیرفت، احتمال پذیرفته شدن در بازه‌هایی که متقاضی بیشتری دارند، کمتر خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه همه دانشگاهیان اعم از اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه‌ها می‌توانند در ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان شرکت کنند، ادامه داد: دانشگاهیان می‌توانند به‌صورت فردی و یا در صورت تمایل تا سه نفر همراه اعم همسر و دو فرزند را نیز به همراه خود ثبت‌نام کنند.

مسئول دفتر نماینده ولی‌ فقیه در دانشگاه زنجان اضافه کرد: ثبت‌نام و اعزام پدر و مادر مقدور نبوده و اعزام از استان محل تحصیل و یا تدریس خواهد بود.

وی با بیان اینکه دانشجوی متقاضی می‌بایست در هنگام ثبت‌نام مشغول به تحصیل باشد و برای اساتید و کارکنان محترم، ارائه حکم کارگزینی الزامی است، اظهار کرد: افرادی که قبلا با کاروان‌های عمره یا عتبات دانشجوی (دانشگاهیان) مشرف شده‌اند منعی برای ثبت‌نام و تشرف در قالب کاروان‌های عتبات دانشگاهیان را نخواهند داشت.

انتهای پیام
captcha