300 همایش با محوریت «جوانی جمعیت» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4114762
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

300 همایش با محوریت «جوانی جمعیت» در البرز برگزار می‌شود

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: این اداره‌کل با همکاری تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی 300 همایش را با محوریت «جوانی جمعیت» برگزار می‌کند.

«جوانی جمعیت»

لیلا اکبری، مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده میان اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز و امور بانوان استانداری اظهار کرد: در راستای جریان‌سازی و ایجاد گفتمان عمومی با موضوع جوان‌سازی جمعیت، سازمان تبليغات با حمایت‌های قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استانداری البرز و نیاز ستاد ملی جمعیت، ۳۰۰ همایش را طی دو سال برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه در بند دوم این تفاهم‌نامه، سازمان تبليغات اسلامی بنا دارد در عرصه تربیت کنشگر نیز به توانمندسازی و مهارت‌افزايی دغدغه‌مندان این حوزه اقدام کند، افزود: کنشگران از میان فعالان اجتماعی، فرهنگی و مبلغان استان در حوزه جمعیت، شناسایی می‌شوند و پس از ارائه رزومه و انجام مصاحبه ارزیابی شده و 100 نفر از این فعالان وارد دوره تربیت کنشگری در حوزه جمعیت و جوان‌سازی می‌شوند.

این مسئول بیان کرد: افراد منتخب پس از آموزش براساس نیاز ارگان‌ها و نهادهای مختلف برای ترویج و تبلیغ جوان‌سازی جمعیت به مراکز مختلف اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha