۵۴ هزار فرهنگی فارس مشمول نظام رتبه‌بندی شدند
کد خبر: 4114741
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

۵۴ هزار فرهنگی فارس مشمول نظام رتبه‌بندی شدند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در این استان گفت: در استان فارس بیش از 54 هزار فرهنگی مشمول نظام رتبه‌بندی شدند.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس شب گذشته، 24 دی در سومین نشست مشترک مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی از نمایندگان مجلس خواست تا در تصویب بودجه سال 1402 مسائل و مشکلات آموزش و پرورش را مدنظر قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه به نظام رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و افزود: در استان فارس بیش از 54 هزار فرهنگی مشمول نظام رتبه‌بندی شدند.

وی با بیان اینکه در نقل و انتقالات سال تحصیلی جاری بیش از 6380 نفر منتقل شدند، گفت: طرح تثبیت و تعمیق یادگیری نیز در استان اجرا و برگزاری آزمون‌های شبه نهایی از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان بود.

این مقام مسئول به حوادث اخیر اشاره کرد و افزود: این حوادث اهمیت مباحث فرهنگی در جامعه را بیش از پیش نشان داد و این همان مسائلی است که دغدغه اصلی ماست به همین دلیل در وقایع اخیر کمیته‌ای را با رویکرد تربیتی تشکیل داده و با موارد پیش‌آمده برخورد کردیم.

عسکری از برگزاری بیش از 4 هزار و 100 کلاس تبیینی در مدارس استان خبر داد و افزود: پاسخ به شبهات دانش‌آموزان همچنان در آموزش و پرورش فارس ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در این اداره‌کل و مدارس استان گفت: در بیش از 90 مدرسه شیراز و 180 مدرسه در شهرستان‌ها مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در ایام فاطمیه برگزار شد.

وی همچنین از توزیع بیش از 15 هزار بسته معیشتی توسط بسیج دانش‌آموزی میان نیازمندان استان خبر داد و افزود: علاوه بر این‌ها در راستای انجام جهاد تبیین، اردوهای راهیان پیشرفت در سطح استان فارس و همچنین راهیان نور در حال برگزاری هستند.

عسکری با اشاره به میزبانی این سازمان در اجلاسیه سراسری نماز گفت: در اردیبهشت‌ماه سال آینده میزبان اجلاسیه سراسری نماز هستیم که بدین منظور اجلاسیه‌های نماز در سطوح مختلف در استان برگزار می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای سند تحول بنیادین گفت: بحمد الهی در استان فارس نهادهای مختلفی از جمله نهاد نماینده ولی فقیه، سپاه فجر و سایر مسئولان همراهی خوبی در اجرای این سند دارند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر اینکه درب آموزش و پرورش فارس بر روی تمام منتقدان و مردم باز است، از همه مردم و فعالان فرهنگی دعوت کرد تا این سازمان را نقد کنند و در مسیر تحقق اهدافش یاری رسانند.

انتهای پیام
captcha