معلمان نباید در انتظار مسکن ملی بمانند
کد خبر: 4114731
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

معلمان نباید در انتظار مسکن ملی بمانند

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه و رسیدگی به مشکلات معلمان شد و افزود: معلمان نباید در انتظار مسکن ملی بماند بلکه هر شهرستان می‌تواند مشکل معلمان منطقه خود را در این زمینه حل کند.

نشست مجمع نمایندگان فارس با مدیرکل آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا از فارس، محمدمهدی فروردین، نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کازرین و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شب گذشته، 24 دی در جلسه مجمع نمایندگان فارس در مجلس با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان خواستار توجه بیش از پیش به بحث گزینش معلمان شد و گفت: علاوه بر بحث گزینش، باید موضوع آموزش ضمن خدمت معلمان هم به جد دنبال شود.

وی خواستار توجه و رسیدگی به مشکلات معلمان شد و افزود: مسکن معلمان نباید در انتظار مسکن ملی بماند بلکه هر شهرستان می‌تواند مشکل معلمان منطقه خود را در این زمینه حل کند.

فروردین با تأکید بر اینکه باید شأن معلمان همواره حفظ شود، به مباحث دانش‌آموزی نیز اشاره کرد و افزود: باید اردوگاه‌های دانش‌آموزی در سطح استان فارس توسعه یابند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مردم از عملکرد آموزش و پرورش راضی هستند، تأکید کرد: مجلس قاطعانه از آموزش و پرورش حمایت می‌کند.

عبدالعلی رحیمی، نماینده مردم کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با اشاره به بحث گزینش در آموزش و پرورش گفت: سیستم جذب نیروی انسانی در این سازمان نیاز به بازنگری دارد.

وی همچنین خواستار رفع مشکلات آموزش و پرورش حوزه انتخابیه خود شد و افزود: باید فضاهای آموزشی و تجهیرات این اماکن در کوار مورد توجه قرار گیرند و مشکلات آن‌ها مرتفع شود.

انتهای پیام
captcha