اقتدار و تأثیرگذاری ایران، نظام سلطه را در واکنش دائم قرار داده است
کد خبر: 4114704
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
محبی‌پور:

اقتدار و تأثیرگذاری ایران، نظام سلطه را در واکنش دائم قرار داده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه مشکل نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران دو مسئله اقتدار و پویایی و همچنین تأثیرگذاری در معادلات جهانی است، گفت: همین دو مسئله باعث شده است که نظام سلطه را نسبت به ما در واکنش دائم قرار دهد.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارساسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به جنگ تمام عیار رسانه‌ای نظام سلطه بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: مشکل نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران دو مسئله است که باید هر دو مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: اول اینکه نظام سلطه نمی‌تواند از موقعیت ایران چشم‌پوشی کند چرا که ایران کشور منزوی نیست بلکه پویاست و نقش مهمی در معادلات جهانی دارد و مانند برخی از کشورها نیست که منزوی بوده و یک چهار دیواری برای خود ساخته باشد به همین دلیل ایران برای نظام سلطه قابلیت چشم‌پوشی ندارد.

محبی‌پور اظهار کرد: نکته دوم تأثیرگذاری ایران در معادلات جهانی است؛ این شوخی نیست زمانی که ده‌ها کشور در جبهه تکفیری‌ها قرار گرفتند اما ایران گفت سوریه باید باقی بماند و همانی شد که ایران می‌خواست لذا این قدرت و پویایی و همچنین استقلال ایران باعث اعتماد به نفس تمام آزادگان می‌شود که وقتی ایران می‌تواند در مقابل نظام سلطه مقاومت کند، پس ما هم می‌توانیم و این مسئله را نظام سلطه بر نمی‌تابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: ایران تبدیل به یک الگو برای آزادگان دنیا شده است چرا که توانستند انقلابی کنند که به غرب و شرق وابسته نیست و اکنون 40 سال است که آن را مدیریت کرده و بدترین سختی‌ها را پشت سر گذاشته است و قطعاً این یک الگوی فاخر برای آزادی‌خواهان دنیاست.

وی با بیان اینکه همین دو مسئله باعث شده است که نظام سلطه را نسبت به ما در واکنش دائم قرار دهد، افزود: مگر ما برجام را امضا نکردیم، پس چرا مسئله و دشمنی غرب با ما تمام نشده است؛ مسلماً این دشمنی تا وقتی که قول و مستقل هستیم، ادامه خواهد داشت و محال است که دست از سر ایران بردارند زیرا آنان با ایران قوی و مقتدر مقابله می‌کنند.

محبی‌پور، راه مقابله با نظام سلطه را مقاومت دانست و افزود: دشمن ما دشمن بسیار قلدری است اما قوی نیست و بین این دو فرق است؛ قلدر سر و صدایش زیاد است و می‌خواهد با عربده‌کشی کارش را جلو ببرد و ما هم اگر در تمام عرصه‌ها به موازات هم قوی شویم، قطعاً دشمن نمی‌تواند به هیچکدام از اهداف خود برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تأکید کرد: ما در بخش نظامی موفق بوده‌ایم و موشک‌هایی که داریم باعث شده است کسی ما را تهدید نکند به عنوان مثال در روزهای اخیر فرمانده کل ارتش اعلام کرد که ما تنها کشوری که به ایران حمله را کرده است، نمی‌زنیم بلکه کشور میزبان را هم می‌زنیم و این سخن تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه امروز ما در عرصه‌های مختلف نظیر تأمین دارو هم قوی شده‌ایم، گفت: راه ماندن ایران قوی شدن جدا از اینکه چه کسی در کشور حکومت می‌کند. اما دشمنان همواره ایران ضعیف را می‌خواهند.

انتهای پیام
captcha