اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی ناشی از بغض و کینه است
کد خبر: 4114573
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
امام‌جمعه اصفهان:

اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی ناشی از بغض و کینه است

امام‌جمعه اصفهان در پیامی با محکومیت توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت شیعه، گفت: دشمنان ايران اسلامی کینه و بغض خود را در قالب اهانت خبیثانه و حمایت‌های بی‌شرمانه از آن توهین بروز و ظهور می‌دهند.

سیدیوسف طباطبایی‌نژاد امام‌جمعه اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقيه در استان و امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد‌ با صدور پیامی، اهانت به مرجعیت شیعه و مقام معظم رهبری را محکوم کرد.

متن پیام امام‌جمعه اصفهان به این شرح است: 

اقدام سخیف و حقارت‌آمیز نشریه مبتذل فرانسوی در اهانت به مرجعیت شیعه و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، موجب ناراحتی و جریحه‌دار شدن دل‌های شیعیان، مسلمانان و آزادگان جهان شد؛ اهانتی که نشان‌دهنده انحطاط و سقوط فرهنگ و تمدن غربی و بی‌اخلاقی جلادان وحشی ادکلن‌زده غربی است.

این اولین‌ بار نیست که ارزش‌های الهی و انسانی به خاطر اغراض سیاسی از سوی جریان رسانه‌های غربی به استهزا گرفته می‌شود و اهانت به یک شخصیت فرهیخته علمی، معنوی و دینی که جلوه‌گاه ارزش‌های متعالی انسانی است، آزادی بیان نامیده می‌شود. در گذشته نیز این نشریه سخیف فرانسوی مکرر با اهانت به شخصیت والامقام پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص)، قلوب میلیاردها مسلمان و انسان آزادی‌خواه را جریحه‌دار کرد.

این اقدام وقیحانه فقط اهانت به یک شخصیت دینی و علمی مدافع حقوق بشر و منافع ملت‌های جهان نیست؛ بلکه اهانت به ملت بزرگ ایران و صدها میلیون شیعه پیرو مکتب اهل‌ بیت(ع) و میلیاردها مسلمان و حتی اهانت به بسیاری از آزادگان و مستضعفان دنیاست.

دولت فرانسه در شرایطی با ادعای آزادی بیان از اهانت‌کنندگان به پیامبر اسلام(ص) و مرجعیت شیعه حمایت می‌کند که هر گونه تحقیق و اظهارنظر بی‌طرفانه درباره هولوکاست را جرم‌انگاری کرده و هر پژوهشگری را که با استناد به منابع و مستندات معتبر تاریخی، نظریه علمی خود مبنی بر دروغین بودن هولوکاست را بیان کند، مجرم می‌شمارد و کیفر می‌دهد.

آنچه مسلم و واضح است، نظام سلطه از عزت و پیشرفت روزافزون نظام اسلامی و جبهه مقاومت و بیداری ملت‌ها و امت اسلامی کاملا عصبانی است و حاکمان و مسئولان جائر و دور از شرافت فرانسه و برخی کشورهای غربی و صهیونیستی، خود را در ایجاد آشوب و اغتشاش و در نهایت، ساقط کردن نظام اسلامی ناکام می‌بینند.

کاملا واضح است که این ناکامی دشمنان، عزت جبهه مقاومت، پیشرفت‌های فراوان و چشم‌گیر جمهوری اسلامی و بیداری ملت‌ها در سایه هدایت‌های حکیمانه و تدابیر داهیانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و اصل مترقی و متعالی ولایت مطلقه فقیه حاصل شده است. لذا، حقد و کینه و بغض خود را در قالب اهانت خبیثانه و حمایت‌های بی‌شرمانه از آن توهین بروز و ظهور می‌دهند.

این‌جانب ضمن اعلام انزجار از این اقدامات شرم‌آور، از شخصیت‌های آزاده جهان و نهادهای جمهوری اسلامی، به‌ویژه وزارت خارجه و قوه قضائیه انتظار دارم با اقدامات همه‌جانبه خود در مجامع بین‌المللی، از ساحت مقدس نبی گرامی اسلام(ص) و کیان مرجعیت شیعه با قاطعیت دفاع و از تکرار چنین فجایع ننگینی جلوگیری کنند.

نخبگان حوزوی و دانشگاهی و فرهیختگان هنری، فرهنگی و سیاسی نیز لازم است با تبیین جایگاه متعالی ولایت فقیه و شخصیت بزرگ رهبر معظم انقلاب در بصیرت و آگاهی بیشتر آحاد جامعه، خصوصا جوانان و نوجوانان جدیت و تلاش بیشتر داشته باشند.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان اصفهان ضمن محکومیت این اقدامات وقیحانه، تبعیت کامل خود را از رهبری معظم انقلاب اعلام داشته و کماکان سرباز ولایت خواهند ماند.

از درگاه خداوند متعال، فزونی عزت و اقتدار اسلام، مرجعیت شیعه، رهبر حکیم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و علمای دین و ذلت و رسوایی دشمنان دین و بشریت را خواستارم.

انتهای پیام
captcha