اقدامات عملیاتی در حوزه جوانی جمعیت انجام شود
کد خبر: 4114571
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵

اقدامات عملیاتی در حوزه جوانی جمعیت انجام شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستار انجام اقدامات عملیاتی و تأثیرگذار در زمینه اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت شد.

نشست قرارگاه جوانی جمعیت، دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 24 دی در شانزدهمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت که با حضور وزیر بهداشت، معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت و رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، خواستار انجام اقدامات عملیاتی و تأثیرگذار در زمینه سیاست‌های جوانی جمعیت شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیست نشست قرارگاه جوانی جمعیت در سال جاری در این دانشگاه برگزار شده است، به برگزاری نشست تکریم مادرانی که طی یک سال اخیر دارای سومین فرزند و یا بیشتر شده‌اند، اشاره کرد و افزود: مادران دغدغه‌های مختلفی دارند که باید به این مسائل رسیدگی شده و راهکارهای عملیاتی برای رفع موارد مطرح شده اجرا شود.

سید ابوالفضل هاشمی اصل، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست پیرامون اقداماتی که در زمینه پیاده‌سازی اهداف جوانی جمعیت در مجموعه علوم پزشکی شیراز انجام شده است، توضیحاتی ارائه داد.

همچنین دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص اقدامات انجام شده در راستای فرزندآوری، مسایل مختلف حوزه خانواده و تعالی جمعیت در واحدهای زیرمجموعه خود، مواردی عنوان کردند.

انتهای پیام
captcha