دشمن به‌دنبال عادی سازی مسائل غیراسلامی در جامعه است
کد خبر: 4114518
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

دشمن به‌دنبال عادی سازی مسائل غیراسلامی در جامعه است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ارگان خاصی نیست و همه باید پای کار باشند و وظیفه خود را در امر واجب انجام دهند، گفت: دشمن به‌دنبال عادی سازی مسائل غیراسلامی در جامعه است.

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امروز، ۲۴ دی‌ماه در دوره توانمندسازی و پرسش و پاسخ سرگروه‌های تیم‌های تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه دشمن به‌دنبال عادی سازی مسائل غیراسلامی در جامعه است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر تنها محدود به موضوع عفاف و حجاب نیست و باید به موضوعات دیگر آن نیز پرداخته شود.

وی با بیان اینکه از دید بعضی‌ها موارد مربوط به عفاف و حجاب حساسیت‌های خود را از دست داده، افزود: بسیاری از مسائلی که امروز گریبان‌گیر کشورهای اروپایی در حوزه خانواده است عادی‌انگاری مسائلی بوده که بنیان خانواده را هدف گرفته است.

سردار نظری تأکیدی که در دین و روایات و همچنین در فرمایشات مقام معظم رهبری بر موضوع امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد را مورد توجه قرار داد و گفت: این تأکیدات وظایف ما را نیز سنگین‌تر می‌کند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه عمومی شود.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای مردمی کردن و عمومی کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ارگان خاصی نیست و همه باید پای کار باشند و وظیفه خود را در امر واجب انجام دهند.

فرمانده سپاه ثارالله اظهار کرد: اقدامات انجام شده در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی کافی نیست و امیدواریم با جهادی شدن و عمومی شدن این اقدام همه ظرفیت‌های مادی، معنوی و قضایی پای کار باشند. زیرا دشمن از سازمانی و ساختاری شدن امر به معروف و نهی از منکر سو استفاده کرده و با ایجاد شبهه آن را تبدیل به تهدید کردند.

وی گفت: دشمن از طریق سیاه چاله‌های فضای مجازی در بین قشر جوان و نوجوان در حال شبهه پراکنی است و گمان می‌کند توانسته این شبهه‌ها را تبدیل به باور کند اما گمان اشتباهی است و امروز وظیفه همگانی ورود به امر به معروف و نهی از منکر است.

سردار نظری با اشاره به اجرای طرح‌های ناظر در مکان‌های مختلف عمومی، گفت: امیدواریم مسئولان، جهادی پای کار باشند و با پشتیبانی، امر به معروف و نهی از منکر به‌صورت کار عمومی در جامعه گسترش یابد.

انتهای پیام
captcha