اجرای طرح «پیوند» برای رفع نیازهای مردم در شیراز
کد خبر: 4114488
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

اجرای طرح «پیوند» برای رفع نیازهای مردم در شیراز

شهردار شیراز از اجرای طرح «پیوند» با هدف شناسایی و رفع نیازهای مردم در این کلان‌شهر خبر داد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز امروز، 24 دی‌ماه در میز خدمت مسجد امام حسن مجتبی(ع) کوی آزادگان گفت: طرح «پیوند» را به منظور پیوند بین مردم و‌ مسئولان آغاز کرده‌ایم تا در راستای رفع نیازهای شهروندان اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ارتباط بدون واسطه و چهره به چهره با مردم است، اظهار کرد: در شهرداری شیراز طرح «پیوند» را به منظور پیوند مسئولان با مردم در شهرداری مناطق و سایر قسمت‌های آن و همچنین در مکان‌هایی نظیر مساجد و مصلاهای نماز جمعه آغاز کرده‌ایم که هم نیازها را بشناسیم و هم در راستای رفع نیازهای مردم اقدامات لازم را انجام دهیم.

اسدی با اشاره به دو و نیم برابر شدن بودجه سال جاری نسبت به سال قبل تصریح کرد: این رقم باعث تلاش شبانه‌روزی همکاران شهرداری در بخش‌های مختلف شهری به‌ویژه پروژه‌های خرد و بزرگ مقیاس در عرصه‌های مختلف عمرانی، حمل‌ونقل، فرهنگی، خدماتی و محرومیت‌زدایی شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری شیراز تاکنون چندین مرحله افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها را به‌صورت مستمر داشته است، افزود: پروژه‌های متعددی طی دهه فجر با ارزش چند هزار میلیارد تومان کلنگ‌زنی، افتتاح و تقدیم مردم می‌شود.

شهردار شیرازهمچنین با تصریح اینکه شهرداری یک نهاد درآمد-هزینه بوده است، خواستار مشارکت شهروندان در اداره و عمران و آبادانی شهر از طریق پرداخت عوارض شد.

انتهای پیام
captcha