آغاز به‌کار طرح تلاوت «فرزندان قرآنی ـ مکتب سلیمانی» در فارس
کد خبر: 4114477
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

آغاز به‌کار طرح تلاوت «فرزندان قرآنی ـ مکتب سلیمانی» در فارس

دستیار استاندار فارس در امور قرآنی از آغاز به کار طرح تلاوت «فرزندان قرآنی ـ مکتب سلیمانی» ویژه دانش‌آموزان در این استان خبر داد.

عطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنیعطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنی در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از آغاز به کار طرح تلاوت «فرزندان قرآنی ـ مکتب سلیمانی» در این استان خبر داد و گفت:  همزمان با برگزاری نهضت قرآنی با رویکرد مکتب شهید سلیمانی در راستای اجرائی شدن طرح نوین و یکسان‌سازی شده نظام جامع و هماهنگ آموزش قرآن کریم کارکنان دستگاه‌های دولتی، طرح تلاوت ‌«فرزندان قرآنی ـ مکتب سلیمانی» ویژه دانش‌آموزان در استان فارس آغاز به کار کرد.

وی افزود: طرح تلاوت «فرزندان قرآنی ـ مکتب سلیمانی» با رویکرد آموزش قرائت قرآن کریم به نوجوانان و جوانان و با هدف ارائه آموزش تجوید و مهارت‌های قرائت قرآن کریم به دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

طراح این برنامه قرآنی ادامه داد: گام اوّل طرح در قالب دوره‌های آموزشی استعدادیابی قرائت قرآن کریم به‌صورت حضوری و در دو بخش دختران و پسران ۸ تا ۱۵ سال در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

دستیار استاندار فارس در امور قرآنی با بیان اینکه اطلاعات تکمیلی طرح به‌زودی در سایت سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس و در خبرگزاری ایکنا منتشر خواهد شد‌، مهلت ثبت‌نام در این طرح قرآنی را تا تاریخ ۲۸ دی‌ماه جاری اعلام کرد.

 وی تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و اطلاع از کیفیت برگزاری طرح می‌توانند به دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) مراجعه و یا با متصدی ثبت‌نام از طریق شماره 09176033568  تماس حاصل کنند.

امیدواری بیان کرد: طرح تلاوت «فرزندان قرآنی ـ مکتب سلیمانی» با محوریت استانداری فارس و مشارکت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، سازمان تبليغات اسلامي استان فارس و مؤسسات قرآنی ذکر جمیل و نورالثقلین فارس برگزار می‌شود.  

انتهای پیام
captcha