مردم ایران پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند
کد خبر: 4114291
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

مردم ایران پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

امام جمعه موقت ایلام گفت: مردم و ملت اسلامی پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و به فضل الهی، این فتنه‌ها یکی پس از دیگری از بین خواهد رفت.

حجت الاسلام سراج امام جمعه موقت ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله سراج، امام جمعه موقت ایلام امروز، ۲۳ دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام خمینی (ره) ایلام برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر گفت: جامعه ما نیاز به شادی دارد و جوانان و فرزندان ما در ولادت‌ها و مراسم شادی باید همانند عزاداری‌ها سنگ تمام بگذارند والبته شادی این مراسم باید معقول و مشروع باشد.

وی با اشاره به تظاهرات مردم ایلام در محکومیت حرکت منزجرانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو، که نشان از حساسیت مردم ما به مقدسات اسلامی است، اظهار کرد: این نشریه یک نشریه طنز کاریکاتوری است که طرفدار چندانی در فرانسه ندارد و یکی از راهکار‌های این نشریه برای جلب توجه، توهین به مقدسات اسلام است.

سراج با اشاره به محور‌های بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۹ دی ماه و دیدار با جامعه مداحان کشور گفت: ایشان در این دیدار‌ها بر پرهیز از اختلاف در بین تمام اقشار مختلف مردم تأکید کردند و فرمودند که ۱۹ دی ماه به انقلاب اسلامی هویت دینی داد. مردم و ملت اسلامی پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و به فضل الهی، این فتنه‌ها یکی پس از دیگری از بین خواهد رفت.

امام جمعه موقت ایلام با تأکید بر کنترل قیمت‌ها در سطح بازار، گفت: در مدیریت‌ها می‌شود تورم را کنترل کرد و باید نظام مالیاتی، کشاورزی، روابط تجاری را در مسیر صحیح قرار داد، طرح مالیات بر عایدی سرمایه که هم‌اکنون در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است، اگر تصویب شود و به درستی به اجرا درآید بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

انتهای پیام
captcha