پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)
کد خبر: 4114216
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)

استاندار خراسان‌جنوبی به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن پیامی صادر کرد.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی پیامی به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن، صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

مقام معظم رهبری فرمودند که مسئله زن و خانواده از جمله مسائل درجه یک کشور است. زنان نیمی از جمعیت کشور هستند، اما تأثیر زنان در سرنوشت کشور بیش از تأثیر نیمی از کل جمعیت در سرنوشت است. یک‌ وقت است که ما مجموعه‌ای از انسان‌ها را در نظر می‌گیریم، نیمی از آنها نقشی به مقدار پنجاه درصد دارند، اما مسئله زن در جامعه این‌گونه نیست، بالاتر از اینها است.

سراسر تاریخ این دیار به‌ویژه در جریان افتخارآفرینی‌های مردم برای پیروزی و هم دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مشحون از همراهی‌ها، تلاش و صبر بانوانی است که گاهی در برخی صحنه‌ها، پیشاپیش و حتی بیش از مردان قهرمانانه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بدون تردید هویت‌بخشی به جایگاه زنان از مهمترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و بانوان ایرانی در سایه این اتفاق میمون، علاوه بر مدیریت شایسته کانون گرم خانواده در همه عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی، ورزشی، اقتصادی، علمی، مهندسی و فناوری، توانمندی‌های بالقوه خود را به منصه ظهور گذارده و نقشی تحسین‌برانگیز در ترقی و پیشرفت ایران عزیز ایفا نموده‌اند.

اینجانب میلاد با سعادت یاس نبوی، حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) که به حق روزی برای تجلیل مقام زن نامیده شده را به همه زنان و مادران ایران زمین به‌ویژه بانوان مؤمن، متدین، خانواده‌دوست و وظیفه‌شناس خراسان جنوبی، تبریک عرض می‌نمایم. امید که تمامی بانوان آزاده به‌ویژه مادران فداکار و همسران سرافراز با الهام از آن اسوه تمام‌عیار مکارم اخلاق، ضمن حفظ کرامت و شأن انسانی خویش، سیره زندگی آن بزرگوار را سرلوحه تفکر و عمل خود قرار داده و با به تن کردن لباس فاطمی، همواره در همه عرصه‌های ملی و بین‌المللی خوش بدرخشند.

جای دارد گرامی بداریم یاد و خاطره همه‌ مادران و همسران شهدا که در سال جاری از فیض معنوی حضورشان در جامعه ولایی خراسان‌جنوبی محروم شدند؛ روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

انتهای پیام
captcha