تقویت نشاط اجتماعی با بهره‌گیری از فرصت تقارن نوروز و رمضان
کد خبر: 4114122
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

تقویت نشاط اجتماعی با بهره‌گیری از فرصت تقارن نوروز و رمضان

شهردار شیراز با اشاره به همزمانی و تقارن عید نوروز و جشن بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی گفت: مدیریت شهری از این فرصت و ظرفیت‌های تقارن دو مناسبت، برای تقویت نشاط اجتماعی بهره برده و کلان‌شهر شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) میزبانی شایسته از زائران و گردشگران را به منصه ظهور می‌رساند.

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز امروز، 22 دی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز که به‌ منظور هماهنگی برای نوروز ۱۴۰۲ تشکیل شد، اظهار کرد: خدمات‌رسانی به شهروندان و زائرین و گردشگران شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) را به بهترین نحو انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به همزمانی و تقارن عید نوروز و جشن بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی بیان کرد: مدیریت شهری از این فرصت و ظرفیت‌های این تقارن، برای تقویت نشاط اجتماعی بهره برده و کلان‌شهر شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) میزبانی شایسته از زائران و گردشگران را به منصه ظهور می‌رساند.

 شهردار شیراز تصریح کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز نسبت به بسترسازی، پررنگ کردن نمادها و عناصر شهری، مناسب‌سازی فضاهای شهری و برنامه‌ریزی فعالیت‌های متناسب را عملیاتی کند.

یادآور می‌شود، در این جلسه که مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر و غلامرضا غلامی رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز نیز حضور داشتند، تمهیدات لازم جهت ایجاد خدمات‌رسانی بهینه به زائران و گردشگران «شیراز، سومین حرم اهل‌بیت(ع)» تشریح و معاونان و مدیران نیز مسائل خود را در این مقوله مطرح کردند.

انتهای پیام
captcha