تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در فارس
کد خبر: 4113766
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در فارس

دبیر پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» فارس از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 25 دی‌ماه جاری خبر داد.

پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» فارسبهنام کشاورز، دبیر پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» فارس و مسئول روابط عمومی بسیج رسانه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد و گفت: با توجه به درخواست برخی از متقاضیان شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان فارس، فرصت ارسال آثار در این رویداد تا ۲۵ دیماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافیک، فیلم خبری و عکس برگزار خواهد شد، افزود: هر فرد می‌تواند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کند.

کشاورز با اشاره به محورهای این جشنواره اظهار کرد: محورهای این جشنواره تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، شیراز، شهر فرهنگ شهروندی و بانوان و مشارکت اجتماعی هستند.

دبیر پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» فارس یادآور شد: آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را دارد که از یکم بهمن ۱۴۰۰ تا  دی‌ماه جاری در نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشد.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس رایانامه aboozarfars@chmail.ir یا به صورت فایل پی‌دی‌اف در شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۲۱۴۲۹۱۵۳۲ و یا به آدرس خیابان فردوسی، کوچه پروانه، جنب سالن مجتمع فرهنگی ورزشی شلمچه، سازمان بسیج رسانه فارس ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha