ضرورت توجه به منویات رهبری در حوزه صنعت گردشگری
کد خبر: 4113749
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
کریمی تأکید کرد:

ضرورت توجه به منویات رهبری در حوزه صنعت گردشگری

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم در خصوص گردشگری، بر ضرورت توجه به منویات معظم‌له در این زمینه تأکید کرد.

عبدالعلی کریمی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، عبدالعلی کریمی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس امروز، 20 دی‌ماه در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتل‌داری و تجهیزات وابسته و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی که در هتل شیراز برگزار شد، گفت: اگر بگوییم فارس و به خصوص شیراز از نظر صنعت گردشگری می‌تواند حرف اول در سطح کشور بزند، حرف گزاف نگفته‌ایم.

وی افزود: آنچه مسلم است به اندازه ظرفیتی که استان فارس و شیراز در حوزه گردشگری در ابعاد مختلف دارد، انصافاً سرمایه‌گذاری و توجه کافی نشده است.

کریمی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم اظهار کرد: معظم‌له در این دیدار مجدداً از بحث گردشگری نام بردند و یکی از نقاط قوت کشور را صنعت گردشگری عنوان کردند.

معاون استاندار فارس با تأکید بر ضرورت توجه به منویات رهبری در خصوص صنعت گردشگری ادامه داد: دشمن در سه چهار ماه گذشته می‌خواست به صنعت گردشگری کشورمان ضربه بزند؛ قبل از اغتشاشات اخیر اکثر هتل‌ها رزرو شده بود و گردشگران بسیار زیادی صف کشیده بودند که به ایران و فارس سفر کنند اما کید دشمن اجازه نداد و با اغتشاشات اخیر ضربه‌ای به خصوص به صنعت گردشگری وارد شد که می‌طلبد فعالان گردشگری حرکتی به این صنعت دهند.

وی با تأکید بر اینکه نباید مأیوس شده و منتظر بمانیم و باید کید دشمنان را به خودشان بازگردانیم، خواستار تبلیغ گسترده برای گردشگری داخلی شد و افزود: باید تلاش کنیم تا این صنعت مجدداً به ظرفیت بالای خود برسد.

کریمی اظهار کرد: فرصت کمی تا پایان سال که اوج سفرهای داخلی است، داریم لذا هرچقدر در این زمینه هزینه کنیم نتیجه خواهیم گرفت و به رونق صنعت گردشگری کمک خواهد کرد.

معاون استاندار فارس در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و نمایشگاه ملی صنایع دستی در شیراز ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این نمایشگاه در شیراز بیشتر بتوانیم داشته‌های شیراز و استان فارس را معرفی کنیم.

انتهای پیام
captcha