محوریت سومین حرم اهل بیت(ع) در طرح جامع شیراز 1404
کد خبر: 4113482
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵

محوریت سومین حرم اهل بیت(ع) در طرح جامع شیراز 1404

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به تدوین طرح جامع شیراز در افق 1404 در این شورا گفت: محور تمام رویکردها، در برنامه مصوب پنج ساله جامع عملیاتی شیراز 1404، سومین حرم اهل بیت(ع) است.

سیدابراهیم حسینی، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدابراهیم حسینی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 19 دی در نشست خبری تشریح جزئیات طرح جامع شیراز در افق 1404 گفت: این برنامه در تمام کمیسیون‌های شورای ششم مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت در شورا به تصویب رسیده و فرمانداری شیراز هم آن را تأیید کرده است.

وی با بیان اینکه در تدوین این برنامه از نظرات مردم و و مسئولان استان هم استفاده شده است، افزود: مبنای کار در این برنامه بر۷۲ رویکرد است که حدود ۸۰ درصد رویکردهای شورای اسلامی قبل معطوف شده است.

حسینی با تأکید بر اینکه محور تمام رویکردها، در برنامه مصوب پنج ساله جامع عملیاتی شیراز 1404، سومین حرم اهل بیت(ع) است، گفت: به دلیل اینکه هنوز سیاست کلی نظام از سال 1404 به بعد توسط رهبر معظم انقلاب تبیین نشده است، لذا برنامه جامع ما تا سال 1404 تدوین شده است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در این برنامه بحث محرومیت‌زدایی مورد توجه قرار گرفته است که طبق آن شهرداری موظف است حداقل 3 درصد از بودجه خود را در مناطق محروم پروژه اجرا کند.

وی با اشاره به طرح مسجدمحوری و محله‌محوری نیز گفت: در این طرح مصوب شده است که 3 درصد بودجه عمرانی سالانه در محلات با درنظر گرفتن نظرات مردمی با اولویت مسجدمحوری هزینه شود و شهرداری هم باید هر 6 ماه یک بار گزارش کار را به شورا ارائه دهد.

حسینی در پایان یادآور شد: فایل پی دی اف این برنامه در سایت اطلاع‌رسانی شورای شهر شیراز برای مشاهده عموم مردم قرار داده شده است.

انتهای پیام
captcha