هوای زائران را در این شب‌های سرد داشته باشیم
کد خبر: 4113474
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷

هوای زائران را در این شب‌های سرد داشته باشیم

شهردار مشهد ضممن اشاره به آماده باش کمال مدیریت شهری برای شب های سرد زمستان، گفت: دستگاه‌های خدماتی با نهایت توان در خدمت مردم هستند و بدون مشارکت مردم نمی‌توان شرایط سخت را گذراند لذا باید هوای زائرین را در این شب های سرد داشته باشیم.

سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد، امروز 19 دی ماه، در مراسم مانور زمستانه معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که طبق روال در شهرداری انجام می‌شود، عملیات زمستانه، برف‌روبی و آبگرفتگی است.

وی ادامه داد: براساس پیش‌بینی هواشناسی طی چند روز آیند چند روز فوق‌العاده سرد را در پیش داریم و با کاهش بی‌سابقه دما مواجه خواهیم بود، لذا از همه همکاران درخواست دارم تا در بالاترین سطح آمادگی باشند.

شهردار مشهد بیان کرد: همچنین درخواست داریم استانداری و فرمانداری هشدارهای لازم را به دستگاه‌ها ابلاغ کنند.

ارجائی بیان کرد: دستگاه‌های خدماتی با نهایت توان در خدمت مردم هستند و بدون مشارکت مردم نمی‌توان شرایط سخت را گذراند، لذا باید هوای زائرین را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: مشهد شهر امام مهربانی‌ها است، لذا باید حواسمان به کارتن‌خواب‌‌ها باشد و خواهش دارم درب مساجد در این شب‌ها به روی این عزیزان باز باشد.

ارجائی ادامه داد: دستگاه‌های خدماتی با نهایت توان در خدمت مردم هستند و بدون مشارکت مردم نمی‌توان شرایط سخت را گذراند، لذا باید هوای زائرین را در این شب‌های سرد داشته باشیم. همچنین در این شب‌ها هوای حیوانات و پرندگان را داشته باشیم و در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنیم.

انتهای پیام
captcha